کد مطلب: ۵۶۸۸۴۰

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ مرداد / سکه امامی ارزان شد

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ مرداد / سکه امامی ارزان شد

قیمت سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل کاهش قیمت داشت. امروز قیمت سکه امامی با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انس جهانی در بازار امروز با کمی افزایش به ۱۸۱۴ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ امروز یک میلیون و ۹۹ هزار تومان و در پایین‌ترین قیمت یک میلیون و ۸۸ هزار تومان ثبت شد.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اعلام شد.

اقتصادنیوز نوشت:

دیروز حباب قیمت سکه نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان رشد کرد و فاصله ارزش ذاتی و بازاری فلز گران بهای داخلی به نزدیک ۴ درصد رسید.

دیشب در معاملات پشت خطی قیمت سکه امامی در مسیر نزولی حرکت کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که افزایش حباب فلز گران بهای داخلی در بعدازظهر روز سه شنبه انتظارات افزایشی بازیگران سکه را بالا برده بود. در واقع بازار سکه با دو سیگنال متفاوت رو به رو است. به نظر می رسد این موضوع تا حدی در شروع بازار احتیاط سکه بازان را برای خرید و فروش افزایش دهد.

فلز گران بهای داخلی دیروز عصر تا نزدیکی محدوده ۱۱ میلیون و ۴۰۰هزار تومان رشد کرد ولی از اواخر روز فروش های معامله گران بیشتر شد و حوالی ساعت ۹ شب سکه درمحدوده ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. این افت قیمت می‌تواند وضعیت بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

55 6

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.