کد مطلب: ۵۹۴۳۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش ناچیز قیمت طلا در معاملات امروز

افزایش ناچیز قیمت طلا در معاملات امروز

انس جهانی طلا در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۰۰ دلاری شد و حالا قیمت طلا ۱۸ عیار در معاملات امروز به یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه انس جهانی طلا به ۱۸۰۰ دلار صعود کرده و بسیاری به شروع رشد بازار امیدوار شدند اما برخی از تحلیلگران عقیده دارند انس جهانی طلا ابتدا باید ۱۸۳۵ دلار را پشت سر بگذارد.

فیلیپ استرایبل، استراتژیست ارشد بازار در شرکت بلو لاین فیوچرز به کیتکونیوز گفت: وی به سطح ۱۸۳۵ دلار چشم دوخته است و تا زمانی که این سطح شکسته نشود، نسبت به طلا نظر خنثی خواهد داشت.

اما بازار طلای داخلی به دلیل مذاکرات پیش‌رو راکد شده است. همین عامل باعث شده که معامله‌گران برای خرید و فروش طلا دست نگه دارند.

رئیس اتحادیه طلای تهران با اشاره به پیش‌بینی خود نسبت به آینده بازار طلا توضیح داد: مذاکرات در آذر جدی می‌شود اما فعلا معامله‌گران بازار هم منتظر نتیجه نهایی مذاکرات هستند. از این‌رو پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا در هفته پیش‌رو نوسان شدیدی نداشته باشد یعنی احتمالا قیمت طلا ثابت باقی بماند.

قیمت طلا نسبت به ۱۴ آبان حدود ۲۰ هزار تومان افزایش داشته و دلیل این موضوع را می‌توان افزایش انس جهانی طلا دانست.

دلار هم در محدوده ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می‌شود و این درحالیست که قیمت دلار در روز پنجشنبه کاهش پیدا کرده بود و حالا دوباره به محدوده قیمتی قبلی خود بازگشته است.

آخرین اخبار طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    طلا را ارزان کنید شما دارید مردمو میکشید