کد مطلب: ۴۸۶۹۷۸

میل کاهشی سکه / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۵ آبان چقدر بود؟

میل کاهشی سکه / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز 5 آبان چقدر بود؟

در آستانه انتخابات آمریکا نوسانات بازار ارز و سکه افزایش یافته است. روز شنبه سکه نسبت به دلار در مسیر کاهشی مقاومت بیشتری داشت. اما آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز شنبه ۳ آبان با 41,300 تومان کاهش، یک میلیون و 315 هزار و 500 تومان معامله شد.

در این مورد دنیای اقتصاد نیز نوشت: اونس طلا در تلاش برای یافتن جهت حرکت مشخص است و سرمایه‌گذاران خرد به‌شدت به افزایش قیمت طلا در هفته‌جاری خوش‌بین هستند اما میزان علاقه به این بازار به پایین‌ترین حد از ابتدای سال رسیده است.

بازار طلا هفته را با کمتر از 1/ 0 درصد کاهش قیمت به پایان برد و اونس طلا در روز جمعه ۱۹۰1 دلار و 56 سنت بسته شد، در حالی‌که این رقم در هفته گذشته ۱۹۰۶ دلار و ۴۰ سنت بود. در‌حالی‌که برخی از تحلیلگران به روند صعودی طلا در کوتاه‌مدت خوش‌بین هستند اما انتظار ندارند تا زمانی‌که شفافیت بیشتری پیرامون مذاکرات دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا درخصوص بسته محرک مالی جدید وجود ندارد، قیمت بالاتری در بازار شکسته شود و می‌گویند سرمایه‌گذاران نباید منتظر حرکت چشمگیری در بازار طلا باشند، زیرا قیمت‌ها فعلا در محدوده ۱۹۰۰ دلار در حال نوسان هستند.

میل کاهشی سکه

در آستانه انتخابات آمریکا نوسانات بازار ارز و سکه افزایش یافته است. روز شنبه سکه نسبت به دلار در مسیر کاهشی مقاومت بیشتری داشت و با افت ۲ درصدی به ۱۴میلیون و 500‌هزار تومان رسید. به گفته کارشناسان، انتخابات آمریکا طلای جهانی را هم به کما فرو برده و فعالان بازار جهانی در قبال اونس طلا محتاطانه عمل می‌کنند. از این‌رو فعلا تاثیر اونس بر قیمت سکه چندان چشمگیر نیست. آنچه که بر قیمت سکه در این روزها موثر است نوسانات نرخ ارز در بازار داخلی است.

با وجود این به‌نظر می‌رسد تمایل نرخ دلار داخلی به صعود فعلا متوقف شده و این احتمال وجود دارد که سکه میل بیشتری به کاهش پیدا کند تا بتواند نهایتا خود را با نرخ ارز منطبق سازد. از طرفی سیگنال فروش بورس به سکه نیز در پیش‌بینی سمت و سوی بازار سکه جلب‌توجه می‌کند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هموطن

    متاسفیم برای روزهایی که بیهوده گذشته و هیچ غلطی نکردم

    • ناشناس

      ??ار به خدا یادش بخیر راستی راستی هیچ غلطی نکردیم،??

  • انسان

    سکه امامی قبل از انتخابات آمریکا گرون میشه ؟

    • ناشناس

      بابا این قیمت هارو بکشین پایین

    • ناشناس

      متاسفیم بابت همه چیز

  • ناشناس

    دیگه خسته شدیم از این همه گرانی .