خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۴۵۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عقبگرد سکه در کانال ۱۰ میلیون تومانی / قیمت طلا امروز ۶ آذر ۹۹

عقبگرد سکه در کانال 10 میلیون تومانی / قیمت طلا امروز 6 آذر 99

قیمت سکه طرح جدید امروز در کانال 10 میلیون تومان باقی ماند و تا ساعت 16 امروز پنجشنبه، ششم آذر ماه به 10 میلیون و 900 هزار تومان رسید. دیروز قیمت سکه در دقایق پایانی بازار به زیر 11 میلیون تومان رسیده بود و نرخ آن 10 میلیون و 998 هزار تومان ثبت شده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به جز قیمت سکه، قیمت طلا نیز امروز روندی نزولی داشت و به یک میلیون و 44 هزار تومان در هر گرم رسید. روز گذشته هر گرم طلا یک میلیون و 57 هزار تومان توسط اتحادیه طلا و جواهر گزارش شده بود.

آخرین نرخ‌ها تا ساعت 16 امروز اعلامی توسط اتحادیه طلا را در زیر ملاحظه کنید. این نرخ‌ها درحالیست که بازار طلا تهران فعال نیست اما در شهرهای دیگر بازار طلا همچنان فعالیت‌هایی دارد.

1 48

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا را در صفحه قیمت طلا دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مریم

    والا ما که اصلا طلا نداریم حتی به اندازه یک نخود ?

  • ناشناس

    طلا و سکه بعد از موج ارزانی احساسی پیش اومده دوباره گران خواهد شد شک نکنید.

  • سامان

    بازار طلا، مخصوصا بازار طلا تهران، دو هفته تعطیل است و اصلا خرید و فروش طلا صورت نمیگیره. و این کاهش قیمت طلا در این چند روز، تخمینی و صرفا بر اساس کاهش نرخ دلار اعلام می شود. بعد از بازگشایی بازار طلا، عرضه و تقاضا به روال سابق بر میگرده و قطعا قیمتها بالا میره. طلا یک فلز ارزشمند است و ارزش اون ذاتی است و اگر روند قیمت طلا را از سالها پیش تاکنون بررسی کنید متوجه میشوید که همیشه قیمت طلا بالاتر از نرخ تورم حرکت میکنه.