خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۷۲۰۴

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۸ اسفند ۹۹

قیمت طلا شنبه چه می‌شود؟ / احتمال ریزش قیمت طلا و سکه

قیمت طلا شنبه چه می‌شود؟ / احتمال ریزش قیمت طلا و سکه

قیمت جهانی طلا روندی نزولی به خود گرفته و از سوی دیگر قیمت دلار پس از آزادسازی منابع ایران در کره احتمالا نزولی شود. این دو عامل احتمالا باعث کاهش قیمت طلا در روز شنبه شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق آخرین نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان در بازار طلا و سکه بوده که قیمت انواع سکه روند افزایشی در پایان هفته اخیر به خود گرفته بود.

در بازار طلای آخر هفته هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت داشت.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۴۰۵ هزار تومان بوده است.

اما در ادامه ممکن است روز شنبه این قیمت‌ها چه روندی به خود بگیرند؟

قیمت جهانی طلا روندی نزولی به خود گرفته و از سوی دیگر قیمت دلار پس از آزادسازی منابع ایران در کره احتمالا نزولی شود. این دو عامل احتمالا باعث کاهش قیمت طلا در روز شنبه شوند.

قیمت جهانی طلا به ۱۷۶۵ دلار در هر اونس رسیده و علاوه بر این، سیگنال ارزانی دیگر خبر شب گذشته درباره موافقت آمریکا با آزادسازی پول ایران است.

شب گذشته ایسنا گزارش داد که شبکه رادیویی KBS واشنگتن با انتقال بخشی از دارایی‌های ایران از بانک‌های کره جنوبی به سوئیس موافقت کرده است.

در این خبر به نقل از KBS World Radio آمده است، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن با این برنامه موافق بوده اما تاکید کرد که باید گفت‌وگوهای بیشتری درباره نحوه انتقال دارایی‌ها انجام بگیرد.

دولت‌های کره جنوبی و آمریکا درباره انتقال دارایی‌های ایران به سوئیس گفت‌وگو کرده‌اند تا این دارایی‌های توقیفی از طریق کانال دادوستد بشردوستانه سوئیس به ایران منتقل شود.

با این خبر اگر قیمت دلار متاثر و ارزان شود، این کاهش قیمت و روند نزولی به بازار طلا نیز سرایت خواهد کرد. باید دید آیا ممکن است قیمت طلا و قیمت سکه مجددا بار دیگر به زیر یک میلیون تومان برسد؟

برای مطالعه درباره پیش‌بینی قیمت دلار گزارش قیمت دلار امروز ۸ اسفند ۹۹ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    کاش مواد غذای ارزون بشه روغن برنج مرغ میوه مردم که طلا نمیخورن

  • ناشناس

    لطفان خوراک دام را ارزان کنید جو هفتومنی کاه سه تومنی یاحداقل قیمت دام زنده را تا هفتاد برسانید مردم آه دربسات ندارن دلار وطلا دردی از قشر ضعیف جامعه را دوا نمیکند چون درآمدشان درسال صفراست

  • ناشناس

    طلا از ۱۵۰هزار اومده یک میلیون وایساده اخه چقدر میخواد بیاد پایین

  • ناشناس

    ایشالا طلا میاد رو ۲۰۰ اینسری هم با مواد غذایی میجنگیم ماکرونی بسته ای میشه ۱۰۰هزار مرغ کیلویی ۶۰هزار

  • ناشناس

    کاشکی ارزون تر نشه که من الان هم ۵۰ ملیون زرر کردم رو۱۴۶۰خریدم

  • ناشناس

    خدا کنه بشه گرمی ده میلیون ما طلا خریدیم وقتی گران بود الان همش ضرر میکنه

  • ایلیا

    واقعا مردم چشونه ؟؟؟میان دلار رو بالا میبرن جنسها میره بالا خب میگیم دلار رفته بالا! بعد دلار میاد پایین جنسها ۳ برابر میشه!!! بعد دولت با همون دلار ۲۵۰۰۰ هزاری از زمان دلار۳۰۰۰۰ که جنسها رو گرونتر میده قشنگ مشخصه که جنسهاشو به مردم به دلار۴۰۰۰۰ هزاری قالب میکنه و مردم میگن دلار۲۵۰۰۰هزار تومنه خوبه!!!!!! واقعا متاسفم

  • ناشناس

    واقعا متاسفم برای اینهمه بیخیالی مردم نسبت به گرونیها

  • شهروند

    حتی اگه خود بایدن بیاد توایران آستی کنون راه بندازه ایرانیا به خودشون رحم نمیکنن چیزی ارزون نمیشه چون دزد زیاده

  • ناشناس

    من طلا زیاد دارم . اما همیشه دعا میکنم قیمتش برسه به همان ۱۰۰ تومان که همه مردم بتوانند بخرن و کسی حسرت چیزی نداشته باشه که همه ازدواج کنن.