کد مطلب: ۳۱۷۷۶۸

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت طلا در روزهای آینده چه تغییری خواهد کرد؟

قیمت طلا در روزهای آینده چه تغییری خواهد کرد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: چنانچه معضلات در اقتصاد داخلی را برطرف کنیم و دولت به تعهدات اقتصادی خودش عمل کند انتظار می‌رود در زمان تشدید تحریم‌ها با نوسانات جزئی قیمت‌ها رو به رو شویم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که با تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران وضعیت طلا چه خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: مدت اندکی به تشدید تحریم‌های غرب علیه ایران باقی مانده است. نمی‌توانیم به طور 100در صد بگوییم که تحریم کشورهایی که در حال شیطنت هستند، بی‌تاثیر است. نه چنین نیست. تحریم‌ها نیز در حوزه طلا تا حدودی اثر دارد.

آیت محمدولی اضافه‌کرد: در حال حاضر تمام کشورهای اروپایی منافع‌شان چه از لحاظ سیاسی، اقتصادی و … به سیاست‌های آمریکا گره خورده است. به هرحال همه کشورهای دنیا به نوعی ارتباط کاری‌شان به نقطه نظرات آمریکایی‌ها وصل است. در وهله اول ما باید سیاست اقتصادی‌مان را درست مدیریت کنیم تا تحریم‌های آینده اثری را که عده‌ای نسبت به آن اظهار نظر می‌کنند را خنثی کند. ما باید نگاه‌مان را به مسایل روز اقتصاد تغییر دهیم تا بتوانیم قدم‌های درستی برداریم. مطمئنا چنانچه برخی تغییرات را در اقتصاد داخل اعمال کنیم و روش درستی را در تصمیم‌گیری‌ها در پیش بگیریم بی‌شک بخش عمده‌ای از اثر تحریم‌ها خنثی خواهد شد.

محمدولی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قیمت طلا و سکه در آینده و پس از تحریم‌ها را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: پیش‌بینی قیمت طلا بسیار سخت است. با همه آدم‌های شیطانی که در دنیا با آن مواجه هستیم نمی‌توان پیش‌بینی درستی از نرخ طلا داشت. اعتقاد داریم چنانچه معضلات در اقتصاد داخلی را برطرف کنیم و دولت به تعهدات اقتصادی خودش عمل کند انتظار می‌رود در زمان تشدید تحریم‌ها با نوسانات جزئی رو به رو شویم.

او تصریح کرد: چنانچه در وضعیت فعلی برنامه‌ریزی درستی نداشته باشیم و اجازه دهیم افراد غیرکارشناس نقطه نظرات غیرحرفه‌ای را به مردم ارایه دهند در آینده شاهد التهابات سنگین قیمت طلا خواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.