کد مطلب: ۳۴۱۰۷۷

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت طلا در هفته جاری ارزان می‌شود / اجرت طلا ۲۰ درصد کاهش یافت

قیمت طلا در هفته جاری ارزان می‌شود / اجرت طلا 20 درصد کاهش یافت

دبیر صنف اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: دیروز در آخرین معاملات بازارهای جهانی قیمت نفت و انس جهانی طلا تا حدودی کاهش یافت. چنانچه بانک مرکزی در تزریق ارز و سکه به بازار مدیریت لازم را داشته باشد، ممکن است قیمت طلا بین دو تا سه درصد ارزان شود.

دبیر صنف اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا و سکه در هفته جاری چه وضعیتی خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: دیروز در آخرین معاملات بازار جهانی انجام‌شده قیمت نفت و انس جهانی طلا تا حدودی کاهش یافت. حال با توجه به کاهش قیمت انس جهانی به نظر می‌رسد که قیمت طلا و سکه تا پایان هفته جاری روند نزولی داشته باشد.

نادر بذرافشان اظهار کرد: چنانچه بانک مرکزی در تزریق ارز و سکه به بازار مدیریت لازم را داشته باشد، ممکن است قیمت طلا بین دو تا سه درصد ارزان شود.

او به میزان تقاضا در بازار طلا و جواهر اشاره کرد و افزود: همه ساله از دی ماه شاهد افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه هستیم. امسال نیز میزان تقاضا برای خرید سکه در بازار افزایش یافته است.

قیمت طلا در بازار

دبیر صنف اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: ممکن است قیمت طلا بین دو تا سه درصد ارزان شود.

اجرت طلا 20 درصد کاهش یافت

بذرافشان همچنین به وضعیت بازار طلاهای دست دوم اشاره کرد و گفت: فروش طلاهای دست دوم امری است غیرقانونی که اتحادیه صنف طلا و جواهر با هرگونه از این نوع رفتارها برخورد قانونی خواهد داشت. امسال با توجه به افزایش یک‌باره قیمت طلا اجرت‌ها نیز افزایش یافت اما با جلساتی که کارشناسان اتحادیه با سازندگان طلا برگزار کردند افراد به کاهش 20 درصدی اجرت طلا به توافق لازم دست یافتند.

این کارشناس بازار طلا در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: مهم‌ترین توصیه ما به مردم این است که از هر گونه خرید طلای دست دوم و معامله در فضای مجازی به‌طور جد خودداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.