کد مطلب: ۳۴۵۶۸۲

قیمت طلا و ارز در بازار آخرین روز دی ماه

قیمت طلا و ارز در بازار آخرین روز دی ماه

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی از افزایش نرخ ارز تبعیت کرد و با رشد مواجه شد که قیمت سکه جدید به بالای 4 میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا در بازار امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در بازارها ثابت ماند و تنها از نرخ ارز تبعیت کرد. بهای طلا که در بازارهای جهانی به 1282 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش کیتکونیوز، در شرایطی که طلا برای شکستن سطح روانی 1300 دلاری با چالش روبرو شده، تحلیلگران موسسه ام کی اس بر این باورند که قیمت این فلز گرانبها در سال 2019 میلادی به بیش از 1460 دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی می‌شود میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به 1355 دلار خواهد رسید، این به معنای رشد 13 درصدی قیمت طلا در سال جاری میلادی است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۳۰ دی ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۱،۸۰۰ تومان گزارش شده است. همچنین، طبق اعلام بانک مرکزی قیمت دلار رسمی ۴،۲۰۰ تومان بوده است.

قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۳۵۰ تومان و ۱۱،۴۵۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۳،۵۰۰ تومان است. همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۷۷۵ تومان تعیین شد.

قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۱۵۰ تومان و ۱۳،۲۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17:30، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید چهار میلیون و 46 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 900 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز از رشد قیمتی برخوردار بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 369 هزار و 821 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 100 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 250 هزار تومان و 685 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.