کد مطلب: ۳۵۴۱۴۲

قیمت طلا و ارز در بازار امروز اول اسفند

قیمت طلا و ارز در بازار امروز اول اسفند

قیمت طلا و سکه در بازار امروز نیز با توجه به تداوم روند صعودی بهای طلا در بازارهای جهانی و قیمت دلار در کشور، رشد خود را ادامه داد و رکورد تازه‌ای را از خود بر جای گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با توجه به کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی، با تداوم روند صعودی خود، بالاترین رکورد را در 10 ماه گذشته ثبت کرد و به رقم 1343 دلار رسید.

براساس گزارش ایسنا، قیمت طلا با محدود شدن رشد ارزش دلار به دلیل کاهش بازده اوراق خزانه آمریکا و خوش‌بینی پیرامون مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین به بالاترین حد خود از ۱۹ آوریل سال ۲۰۱۸ صعود کرد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، روز سه‌شنبه گفت: مذاکرات تجاری با چین به خوبی پیش می‌رود و اظهار کرد: آماده تمدید مهلت اول مارس برای تکمیل مذاکرات است.

بر اساس گزارش رویترز، پیشرفت در مذاکرات تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان جذابیت دلار به عنوان دارایی مطمئن را ضعیف کرده و طلا را برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر کرده است.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۳۴۳.۵۱ دلار رسید، در حالی که اوایل معاملات تا مرز ۱۳۴۶.۷۳ دلار پیش رفته بود.

شرکت فیچ سلوشنز در گزارشی اعلام کرد ملایم شدن موضع بانک مرکزی آمریکا طی یک سال گذشته دورنمای بنیادین برای قیمت طلا را بهبود بخشیده است و کاهش دورهای افزایش نرخ‌های بهره این دیدگاه را تقویت کرده که رشد ارزش دلار آمریکا به پایان رسیده و این امر کمک خواهد کرد قیمت طلا کف جدیدی پیدا کند.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، بررسی نمودارهای فنی نشان می‌دهد هر اونس طلا برای تحویل فوری ممکن است تا مقاومت در مرز ۱۳۵۱ دلار صعود کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (اول اسفند ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۳،۳۰۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۹۲۰ تومان و ۱۲،۹۷۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۵،۱۰۰تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۶۵ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۴،۸۳۰ تومان و ۱۴،۹۳۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 730 هزار تومان است که قیمت سکه تمام طرح قدیم نسبت به دیروز با افزایش 200 هزار تومانی روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 439 هزار و 76 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 600 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 640 هزار تومان و 830 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اقای رییس دولت این چه مملکت داری است ؟؟؟؟؟ ایا به فکر مردم هستید ؟؟؟