کد مطلب: ۳۵۰۹۵۲

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۱۸ بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 18 بهمن

قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه با توجه به کاهش بهای طلا در بازارهای جهانی به کمترین سطح خود در یک هفته گذشته، با افت قیمت مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا امروز پنجشنبه با رشد ارزش دلار در بازارهای جهانی با کاهش محسوسی مواجه شد و به 1310 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش رویترز، افزایش ارزش دلار موجب شد تا قیمت طلا امروز به پایین ترین سطح خود در یک هفته اخیر برسد ولی نگرانی‌های مربوط به کاهش رشد اقتصادی جهان و تعطیلی مجدد دولت آمریکا موجب شد تا قیمت طلا همچنان بالاتر از 1300 دلار در هر اونس تثبیت شود.

قیمت هر اونس طلا به 1304 دلار نیز رسیده است که پایین‌ترین رقم در یک هفته اخیر به شمار می رود. قیمت طلا روز گذشته نیز با افت 0.7 درصدی روبرو شد که این میزان کاهش از 18 ژانویه بی سابقه بوده است.

انتشار گزارش‌های ناامید کننده درباره عملکرد مالی و درآمد شرکت های بزرگ آمریکایی موجب شد تا شاخص سهام بورس وال استریت با کاهش روبرو شود.

شاخص ارزش دلار نیز به بالاترین سطح خود در 2 هفته اخیر رسیده است. به نظر می رسد نگرانی های مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می تواند تاثیر زیادی بر قیمت کالاهای راهبردی و ارز داشته باشد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (18 بهمن 97)، قیمت دلار برای فروش 11 هزار و 500 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11 هزار و 550 تومان و 11 هزار و 650 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز 13 هزار و 650 تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی 4770 تومان تعیین شد.

صرافی ملی امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 13 هزار و 550 تومان و 13 هزار و 650 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 50 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 150 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 367 هزار و 282 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 250 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 400 هزار تومان و 760 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.