کد مطلب: ۳۵۲۳۴۲

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۴ بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 24 بهمن

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به ثبات نسبی بهای طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر قیمت ارز در بازار بود و با افزایش مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه متاثر از شاخص دلار در بازارهای جهانی بود و بر اساس آن در محدوده 1311 دلار در جا زد.

براساس گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: اگر دو طرف چین و آمریکا به دستیابی به توافق تجاری نزدیک شوند، وی مهلت اول مارس را نادیده خواهد گرفت. وی پیش از این تهدید کرده بود اگر تا اول ماه مارس، با چین به توافق نرسد، تعرفه روی واردات کالاهای چینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار را از ۱۰ به ۲۵ درصد افزایش خواهد داد. تنش‌های تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان از سال گذشته بازارهای مالی را ملتهب کرده و جذابیت دلار آمریکا به‌عنوان دارایی امن را افزایش داد.

دانیل هاینس، تحلیلگر گروه بانکی ANZ در واکنش به اظهارات ترامپ، گفت: جزئیات اندکی درباره مذاکرات تجاری آمریکا و چین وجود دارد و خرید دارایی‌های امن که اوایل ماه جاری مشاهده شده بود، اندکی ضعیف شده است.

بر اساس گزارش رویترز، شاخص دلار آمریکا در برابر ارزهای آسیایی کاهش یافت و در ۹۶.۶۶ واحد قرار گرفت. این شاخص در معاملات روز گذشته حدود ۰.۴ درصد کاهش یافته بود که بزرگترین کاهش یک روزه در دو هفته اخیر بود.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۲۴ بهمن ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۲،۲۵۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۸۳۰ تومان و ۱۱،۹۳۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۳،۸۵۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۶۲ تومان تعیین شد.

صرافی ملی امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۸۵۰ و ۱۳،۹۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18:15، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 170 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 300 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 382 هزار و 518 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 350 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 420 هزار تومان و 770 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.