کد مطلب: ۳۶۰۸۰۵

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۶ اسفند

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 26 اسفند

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تنها از روند نرخ دلار تبعیت کرد و بر این اساس با کاهش قیمت مواجه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز یکشنبه نیز قیمت جهانی طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در قیمت 1302 دلاری ثابت ماند.

براساس گزارش کیتکو نیوز، واحد اطلاعات بلومبرگ در تازه ترین گزارش خود پیش‌بینی کرده است که طلا، نقره و پلاتین نیز به زودی مسیر پالادیوم را در افزایش چشمگیر قیمت طی خواهند کرد.

این گزارش افزود: بازار فلزات گرانبها در آستانه آغاز یک روند کاملا صعودی قرار دارد و طلا نقره و پلاتین نیز به زودی با رشد فزاینده قیمت مانند پالادیوم روبرو خواهند شد.

پالادیوم در اواخر فوریه توانست سقف قیمتی 1500 دلاری را بشکند . با توجه به تثبیت روند صعودی قیمت پالادیوم به نظر می‌رسد سایر فلزات گرانبها نیز به زودی همین روند را آغاز خواهند کرد.

این احتمال وجود دارد که نقره با افزایش قیمت به بیش از 16 دلار برای شکستن سطح مقاومتی 18 دلار تلاش کند.

قیمت طلا نیز در صورت آغاز یک روند صعودی این پتانسیل را دارد تا سطح 1460 دلاری افزایش یابد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری تسنیم، در بازار غیررسمی امروز (۲۶ اسفند ۱۳۹۷) تا ساعت 16، قیمت دلار برای فروش ۱۲،۸۹۵ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 12840 تومان و 12890 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۴،۸۰۴ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۵۷ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 14750 تومان و 14800 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 400 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 560 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام با کاهش مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 415 هزار و 991 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 550 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 630 هزار تومان و 860 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • همایون

    لطفا قیمت لیر ترکیه رو هم توی گزارش هاتون بیارید.
    ممنون