کد مطلب: ۳۴۵۳۰۱

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۹ دی ماه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 29 دی ماه

قیمت طلا و سکه در بازار امروز علی‌رغم کاهش چشمگیر بهای طلا در بازارهای جهانی، با تبعیت از صعود نرخ دلار، روند صعودی را طی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا دیروز جمعه با توجه به کشش سرمایه‌گذاران به سوی دارایی‌های پرریسک نظیر سهام و امیدواری آنها به پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین روی داد با کاهش حدود 10 دلاری در هر اونس مواجه بود.

براین اساس بهای طلا در بازارهای جهانی به 1282 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، طبق نظرسنجی کیتکو از کارشناسان وال استریت، ۱۸ نفر شرکت کردند که در هر سه بخش افزایش، کاهش و ثابت ماندن قیمت طلا، ۶ نفر یا ۳۳ درصد رای دادند.

از میان ۴۴۰ نفری که در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز شرکت کردند، ۲۵۵ نفر یا ۵۸ درصد افزایش قیمت طلا و ۹۴ نفر یا ۲۱ درصد کاهش قیمت این فلز را پیش‌بینی کردند. ۹۱ نفر یا ۲۱ درصدی نیز نسبت به روند قیمت طلا نظری نداشتند.

برای هفته گذشته ۷۳ درصد از کارشناسان وال‌استریت و ۵۷ درصد از سرمایه‌گذاران نسبت به بالا رفتن قیمت طلا ابراز خوش‌بینی کرده بودند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۲۹ دی ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۱،۴۰۰ تومان گزارش شده است. همچنین، طبق اعلام بانک مرکزی قیمت دلار رسمی ۴،۲۰۰ تومان بوده است.

صرافی ملی امروز، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۳۵۰ تومان و ۱۱،۴۵۰ تومان اعلام کرده است

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۳،۲۰۰ تومان است. همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۷۷۵ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز، قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۱۵۰ تومان و ۱۳،۲۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17:30، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 970 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 850 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به روز پنجشنبه از رشد قیمتی برخوردار بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 363 هزار و 358 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 60 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 250 هزار تومان و 690 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.