کد مطلب: ۳۳۵۷۲۴

قیمت سکه طرح جدید از قدیم سبقت گرفت:

قیمت طلا و ارز در بازار روز دوشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار روز دوشنبه

با روند کاهشی نرخ ارز در صرافی‌های بانکی، قیمت سکه تمام کاهش پیدا کرد که در اتفاقی نادر سکه طرح قدیم کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۲۶ آذر ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۰،۱۵۰ تومان تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۹،۹۲۰ تومان و ۹،۹۴۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۸۰۰ تومان و ۱۱،۸۴۰ تومان اعلام کرد.

ابراهیم محمدولی رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17، قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش 3 درصدی نسبت به دیروز 1240 دلار است که تغییرات قیمت سکه و طلا براساس روند نزولی قیمت ارز کاهش داشته است.

قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 430 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 250 هزار تومان است که کاهش قیمت سکه طرح قدیم از طرح جدید پیشی گرفته‌است.

در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 302 هزار و 900 تومان قیمت دارد.

نیم سکه، یک میلیون و 750 هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز فروخته می‌شود، ربع سکه یک میلیون و 40 هزار تومان و سکه گرمی 640 هزار تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ایا قیمت طلا بازهم گران میشود