خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۱۰۱۶

قیمت نیم سکه به ۲۱۶۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۸/۲۶

قیمت نیم سکه به 2160000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/8/26

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر ثبات بهای جهانی طلا و قیمت ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت هر قطعه نیم سکه به 2 میلیون و 160 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا که روز جمعه در بازارهای جهانی در رقم 1467 دلار بسته شده بود با توجه به تعطیلی بازارها تغییری نداشت.

براساس این گزارش، در حالی که قیمت طلا در روزهای گذشته مجددا وارد کانال 1400 دلاری شده است، تحلیلگران موسسه Capital Economics بر این باورند که قیمت طلا در سال 2020 میلادی پتانسیل چندانی برای افزایش چشمگیر نخواهد داشت و هر گونه رشد قیمت طلا محدود خواهد بود.

با این حال موسسه Capital Economics پیش بینی خود درباره میانگین قیمت طلا در سال آینده میلادی را به 1450 دلار افزایش داده است. این رقم در گزارش قبلی این موسسه 1350 دلار اعلام شده بود.

تحلیلگران این موسسه سرمایه گذاری معتقدند: نگرانی ها نسبت به رشد اقتصادی جهان، پایین بودن نرخ بهره می تواند موجب افزایش قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده شود ولی هرگونه افزایش قیمتی محدود خواهد بود.

به نظر می‌رسد تنش‌های تجاری بین آمریکا و چین نیز تاثیر مهمی بر روند قیمت طلا در بازارهای بین المللی خواهد داشت.

این موسسه پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس نقره تا پایان سال آینده نیز به 16 دلار خواهد رسید.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ تا ساعت 17، 11,901 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11800 تومان و 11900 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 13,103 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4643 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 13000 تومان و 13100 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا تا ساعت 17، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 180 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 210 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش داشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 426 هزار و 149 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 160 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 360 هزار تومان و 840 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط همین که همه خواسته هامون تلاشامون هدفامدن رویاهامون همش پوچ شده ????????? به خدا نه جوونیذکردیم نه زندگی نهذمسافرت و تفریح ی شمال رفتن ماشین خریدن برامون آرزو شده آخر تو جوب میمیریم

    • توحید

      نتیجه انتخاب غلط همینه

    • ناشناس

      برو خوار و شکر کن هوا پولی نیست خخخخ