کد مطلب: ۶۰۱۱۱۳

قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر ۱۴۰۰

قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر ۱۴۰۰

اونس جهانی طلا در بازار امروز ۱۷۹۲ دلار اعلام شد. قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد شنبه ۶ آذر یک میلیون و ۲۶۱ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اونس جهانی طلا در بالاترین نرخ ۱۷۹۲ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۹۲ دلار را ثبت کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار با مقدار کمی افزایش امروز یک میلیون و ۲۶۱ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۵۷ ثبت شده است.

قیمت سکه که دیروز با یک روند کاهشی روبه‌رو شده بود امروز افزاش داشت و به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شد.

0000000 1

سکه در طول هفته گذشته

دنیای اقتصاد نوشت:

سکه در طول هفته توانست یک درصد افزایش قیمت را به ثبت برساند. این افزایش قیمت در حالی رقم خورد که در روز آخر هفته، فلز گران‌بهای داخلی ۸۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و تا محدوده ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پایین رفت.

با توقف رشد سکه در انتهای هفته این فلز گران‌بها نتوانست به بالای مقاومت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی نفوذ کند. به‌گفته فعالان، اگر افت بهای اونس طلا در بازارهای جهانی نبود، سکه حتی می‌توانست به بالای مرز ۱۳ میلیون تومانی نفوذ کند.

اونس طلا در بیشتر روزهای هفته روند نزولی داشت و تا روز پنج‌شنبه زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلار نوسان کرد. با این حال، روز جمعه طلا افزایشی شد و این موضوع ممکن است تغییرات قیمتی فلز گران‌بهای داخلی در روز شنبه را تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.