خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۶۰۹۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲/ حرکت معکوس طلای داخل

قیمت طلا و سکه امروز 11 شهریور 1402/ حرکت معکوس طلای داخل

ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه هم ادامه دارد و قیمت طلا و سکه امروز تغییر بسیار اندکی را ثبت کرد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 2 میلیون و 345 هزار تومان رسید و قیمت سکه امامی هم 28 میلیون و 150 هزار تومان شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار امروز در بازار آزاد به حدود 49 هزار و 150 تومان رسید که نسبت به روز گذشته کمی افزایش داشت. این افزایش اندک، تاثیر خود را بر قیمت طلا و سکه هم نشان داد و این بازار را دستخوش تغییر بسیار اندکی کرد.

قیمت سکه امامی 140 هزار تومان رشد کرد و به 28 میلیون و 150 هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی هم 25 میلیون و 290 هزار تومان بود. قیمت نیم سکه با 50 هزار تومان افزایش به 15 میلیون تومان رسید و ربع سکه هم 10 میلیون و 150 هزار تومان شد. قیمت سکه گرمی هم 5 میلیون و 950 هزار تومان قیمت خورد.

قیمت طلا و سکه امروز 11 شهریور 1402

اما روند قیمتی طلا و سکه در بازار چگونه است؟ گزارش‌ها نشان می‌دهد که به موازات ثبات قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه هم به ثبات رسیده است و فعلا در این بازار نوسان کاهشی یا افزایشی خاصی رخ نداده است. البته هنوز بسیاری معتقدند که ماه صفر علت ثبات قیمت طلاست و می‌گویند کاهش تقاضا سبب ثبات قیمت‌ها در بازار شده است. این عده پیش بینی می‌کنند که با تمام شدن ماه صفر و افزایش تقاضا در بازار، احتمالا قیمت طلا و سکه افزایش داشته باشد.

اما کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به ثبات فعلی قیمت ارز در بازار، احتمال افزایش قیمت طلا و سکه بسیار محدود است. بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمالا قیمت دلار تا پایان شهریور و مهر ثابت و بدون تغییر باقی می‌ماند و احتمالا قیمت طلا و سکه هم در این بازه زمانی تغییر خاصی را ثبت نکند.

اما روند قیمت طلا و سکه در ادامه سال بستگی به حرکت دلار دارد. البته گزارش‌ها هم بیانگر این است که قیمت طلای جهانی رشد کرده است و احتمال رشد بیشتر طلای جهانی وجود دارد که این مساله هم می‌تواند بر قیمت طلا تاثیر بگذارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.