خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۷۳۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / بی‌اعتنایی بازار فلزات گران‌بها به سفر گروسی

قیمت طلا و سکه امروز 13 اسفند 1401 / بی‌اعتنایی بازار فلزات گران‌بها به سفر گروسی

در سیزدهمین روز از اسفند 1401 قیمت سکه در کانال 29 میلیون تومانی قرار دارد؛ از سوی دیگر قیمت طلای 18 عیار هم روندی رو به بالا دارد. البته طلا بر خلاف اینکه مدتی پیش تا کانال سه میلیون تومانی نیز رشد کرده بود حالا در حال نوسان در کانال دو میلیون و 500 هزار تومانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز 13 اسفند در مسیری صعودی قرار گرفته‌اند؛ قیمت طلا ( 18 عیار) در حالی که با قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان بازگشایی شده است، اکنون کمی رشد داشته و به دو میلیون و 528 هزار و 200 تومان رسیده است.

13 اسفند

سکه امامی

بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی ارز و طلا، قیمت سکه امامی که امروز روی کانال 30 میلیون تومانی بازگشایی شده بود اکنون 29 میلیون و 185 هزار تومان قیمت دارد.

آخرین نرخ این نوع سکه نیز در روز گذشته 29 میلیون و 390 هزار تومان ثبت شده و حباب آن نیز چهار میلیون و 470 هزار تومان برآورد می‌شود.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم اکنون 26 میلیون و 490 هزار تومان قیمت دارد. قیمت حباب این نوع سکه طرح قدیم نیز دو میلیون و 161 هزار تومان ثبت شده است.

نیم سکه

قیمت نیم سکه که در روز گذشته تا 16 میلیون و 800 هزار تومان رشد کرده بود، اکنون 16 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. حباب نیز چهار میلیون و 438 هزار تومان ارزیابی شده است.

ربع سکه

قیمت ربع سکه در لحظه تنظیم این گزارش 10 میلیون و 800 هزار تومان ثبت شده و حباب آن نیز چهار میلیون و 716 هزار تومان برآورد شده است.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم‌نوسان‌ترین نوع سکه اکنون 6 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد و حباب آن نیز سه میلیون و 405 هزار تومان ثبت شده است.

در هفته گذشته چند خبر بازار دلار و در نتیجه طلا و سکه را تحت تاثیر قرار داد. آزادی شهروند اسپانیایی در ایران، شایعه حضور عباس عراقچی در کنار امیرعبداللهیان و سفر پادشاه عمان به ایران را از این موارد می‌توان دانست.

این موارد باعث شد قیمت دلار که وارد که کانال جدید شده بود در حالت اصلاحی قرار بگیرد و چند پله کاهش را تجربه کند. قیمت سکه نیز که تا کانال 37 میلیون تومانی پیش رفته بود، حالا در کانال 29 میلیون تومان نوسان دارد.

حالا به نظر می‌آید بازار در انتظار نتیجه دیدار گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی با رئیسی است. هر چند طبق گفته کارشناسان دیگر خبردرمانی چندان روی بازار تاثیری ندارد و باید به دنبال خبری موثق بود که رنگ و بویی از توافقی واقعی داشته باشد.

آخرین اخبار از تحولات بازار ارز و طلا را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.