کد مطلب: ۴۹۱۱۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۲۳ آبان ۹۹ / برگشت سکه به زیر ۱۳ میلیون تومان

قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز 23 آبان 99 / برگشت سکه به زیر 13 میلیون تومان

قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طی هفته اخیر چگونه بسته شد؟ آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز 23 آبان ماه 99 چقدر بوده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار طلای دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 213 هزار تومان قیمت بود که این قیمت حاکی از یک روند نزولی است.

در بازار سکه نیز قیمت‌ها در آخرین روز هفته نزولی بسته شد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز، قیمت سکه تمام طرح قدیم 12 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 12 میلیون و 922 هزار تومان در بازار طلا و سکه است

نیم‌سکه، هفت میلیون و 250 هزار تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب چهار میلیون و 850 هزار تومان و دو میلیون و 650 هزار تومان است.

آخرین اخبار درباره قیمت طلا را در صفحه طلا و ارز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به بهانه کرونا ایران و امریکا هردوشون یکم کوتاه میان و نرخ ارز متعادل میشه.ادامه صرف انرژی برای ایران توسط امریکا با ابر بحرانهایی که دست به گریبانشه،عقلانی نیس.

  • امیر عباس

    همه چیز گران است

  • ناشناس

    قیمت.بوتاکس.چیقدخ

  • شاه بخش

    باید ارزان کنند وگرنه ملت شورش عظیمی میکنند

    • ناشناس

      واسه گرونی شورش کردند عظیم که واسه ارزون شدن بکنن مردم ما انعطاف پذیرن کش میان تا گرون تر بشه بیشتر میخرن بیشتر نیازها میره بالا ملت ما با هر سازی توان رقصیدن داره

  • ننه سرما

    ماکه پول نداریم طلا بخریم ولی بعنوان ناظر یک ماه چهل پنجاه روز طلا می رود بالا یک ماه هم میاد پایین.ا لاکلنگ بازی می کنه و حباب بترکونی…وقتی میاد پایین فصل خرید است وقتی تو اوج است فصل فروشه.معمولا هم وقتی میاد پایین همه می گویند کاش فروخته بودیم.باید به وقت اوج طمع نکرد و فروخت و در ارزانی طمع ارزان تر شدن زیادی نکرد و زود خرید کرد.حالا تا یه سی چهل روز زیر می زنه بعد دوباره می رود بالا .ماری هم به انتخابات و هیچی نداره قانون بازار طلا است.

  • گلاب

    قیمت طلا وقتی پایینه طلافروشی ها خودشان دارند خرید اصلی شون را انجام می دهند به وقت گرانی بهتون می فروشند.به قیمت روز.سود طلافروشی ها اینجوری هاست

  • زن

    کجاش ارزون شده.توی یکسال پدر بدبخت بیچاره ها و ندارها در اومده.به این که یه کم اومده پایین میگید ارزونی