کد مطلب: ۴۷۸۰۷۰

کاهش قیمت‌های بازار طلا و سکه در اولین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۶/۲۹

کاهش قیمت‌های بازار طلا و سکه در اولین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/6/29

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از افت بهای طلای جهانی در روز جمعه، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به دوازده میلیون و 764 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در بازارهای جهانی در روز جمعه با 0.03 درصد کاهش نسبت به روز پنج‌شنبه به 1950 دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه 29 شهریور ساعت 18، با 344 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 26،453 تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶ هزار و 359 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز ‌شنبه 29 شهریور ساعت 18، با 350 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 31،202 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۱ هزار و 200 تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و 100 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم دوازده میلیون و 250 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید دوازده میلیون و 764 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 205 هزار و 800 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 3 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و دو میلیون تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داود

    سکه وطلا خودشون حکم پول نقد را دارن ودرشرایط فعلی کشور خنده داره بگیم کاهش قیمت پیدا میکنن وقتی فروشنده کم میشه منظورم مردم عادی هستن دلالها خودشون قیمت رو پایین میارن تا یک عده ازمردم عادی تودلشون خالی بشه و شروع به فروش سکه هاشون کنن و دلالها شروع به خرید میکنن بازار مسکن وخودرو به دلیل گران شدن ۱۰برابری دیگه خریداری ازقشر عوام نداره ولی سکه وطلا هنوزم درتوان خرید قشر کارگر به عنوان پس اندازه هست حتی شده ربع سکه و یا یک انگشتر کوچک ودلاها هیچوقت ازاین بازار دست نمیکشن وقتی شما نتونی خانه بخری ماشین بخری در بازار بورس سرمایه گذاری کنی آخرین گزینه خرید سکه وطلاهست وشاید بهترین گزینه

  • ناشناس

    سکه تا ۱۵ میره

  • ناشناس

    سکه تا ۱۵ راحت میره، شایدم بیشتر! یادداشت کنید

  • ناشناس

    سکه گرونتر از ۱۳ تومن میشه؟