کد مطلب: ۲۹۵۰۲۰

رئیس اتحادیه طلا به تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت طلا یک ماه دیگر چه تغییری می‌کند؟

قیمت طلا یک ماه دیگر چه تغییری می‌کند؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید که طی هفته‌های آتی با فرارسیدن ماه محرم همزمان با کاهش میزان معاملات در بازار قیمت‌ها روند صعودی خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: طی چند روز گذشته با موضع‌هایی که دولت سوریه در برابر ایران اتخاذ کرده باعث شده که قیمت انس جهانی طلا افزایش یابد و همین موضوع بر افزایش قیمت طلای داخلی نیز اثر گذاشته است.

آیت محمدولی در ادامه افزود: افزایش تقاضا برای خرید طلای آب شده نیز از دیگر مولفه‌هایی است که منجر به گرانی قیمت طلا شده است.

وی درباره آینده بازار طلا و سکه اظهار کرد:چنانچه اتفاق‌ها و تنش‌های داخلی و خارجی پابرجا بماند، افزایش دوباره قیمت‌ها دور از انتظار نیست که امیدواریم در آینده با برطرف‌سازی موانع داخلی و خارجی شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که آیا با فرارسیدن ماه محرم شاهد کاهش و ثبات بازار طلا خواهیم بود یا خیر؟ گفت: در این ایام میزان معاملات کاهش می‌یابد اما اینکه با کاهش میزان تقاضا ارزان شدن مصنوعات یا سکه طلا را انتظار داشته باشیم، دلیل یا تحلیل منطقی نیست. با این وضعیت آشفته بازار به نظر می‌رسد که محرم امسال نه تنها میزان معملات به‌طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد بلکه قیمت‌ها نیز روند صعودی خواهند گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به جهنم. ملت گرفتار معیشت هستن. طلا ملا اولویت دست چندم هست.