خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۵۶۱۱

قیمت لاماری امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت لاماری امروز 10 بهمن 1401

جدیدترین قیمت لاماری و مشخصات این خودرو را در ادامه بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین اطلاعات درباره قیمت و مشخصات لاماری را در ادامه بخوانید.

خودرو لاماری ایما، اولین محصول مونتاژی (تولید داخل) مجتمع صنعتی آرین پارس موتور بهمن ماه ۱۴۰۰ رونمایی شد.

در این بین گزینه‌ای چون لاماری ایما از شرکت آرین موتور پارس (از زیرمجموعه‌های هلدینگ آرین سرمایه) می‌تواند یک محصول چینی ارزان قیمت باشد که در ازای تمرکز بر ارائه آپشن‌های دهان پرکن و بلااستفاده، بر ارائه ویژگی‌های فنی و قوای محرکه تمرکز کرده است که می‌تواند در عین اقتصادی بودن، با لذت سواری بالا همراه باشد.

جدول قیمت لاماری ایما در بازار آزاد، بهمن ۱۴۰۱

در حال حاضر در بازار آزاد قیمت لاماری ایما از حدود ۲.۴ تا ۲ میلیارد تومان است، اما حجم مناسبی از خودرو برای فروش در بازار آزاد وجود دارد و این موضوع کار را برای خرایداران راحت‌تر می‌کند. با توجه به جدید بودن خودرو لاماری ایما نسخه‌های بسیار کم کارکرد نیز با قیمت‌های حدود ۱.۹ میلیارد تومان نیز در بازار موجود است.

لاماری ایما در بخش فنی از یک پیشرانه 1,5 لیتری توربوشارژ با توان 195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و 285 نیوتن متر گشتاور در 1500 دور در دقیقه بهره می‌برد. یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه (تر) WDCT نیروی تولیدی را به محور جلو انتقال می‌دهد. پیشرانه توانمند و گیربکس هماهنگ شتاب صفر تا 100 کیلومتر 9,5 ثانیه را برای این کراس‌اوور به ارمغان می‌آورد.

مدل رنگ بدنه کارکرد قیمت
۱۴۰۱ سفید بدون رنگ ۶,۹۸۰ کیلومتر ۱,۹۴۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۴۰۱ خاکستری بدون رنگ ۱۰,۰۰۰ کیلومتر ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۴۰۱ سفید بدون رنگ ۲,۰۰۰ کیلومتر ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۴۰۱ مشکی بدون رنگ صفرکیلومتر ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۴۰۱ تیتانیوم بدون رنگ صفرکیلومتر ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۱۴۰۱ سبز بدون رنگ صفرکیلومتر ۲,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

لاماری ترکیبی از دو مجموعه واژه Leading Automaker و بخشی از کلمه آرین است که واژه لاماری (Lamari) را تشکیل داده است. لوگو تجاری این برند به صورت سر گوزن، در نوع خود منحصر به فرد و بسیار زیبا است که به معنای آگاهی و فراست نسبت به محیط اطراف است.

شرکت آرین موتور با عرضه منظم این خودرو در تلاش بوده تا نیاز و کشش بازار را پاسخ دهد اما واکنش بازار خودرو نسبت به این کراس‌اوور به قدری بالاست که همچنان این خودرو در کمترین زمان ممکن به فروش می‌رسد. استقبال از لاماری ایما در ماه‌های اخیر به گونه‌ای بود که قیمت این خودرو را تا حدود ۲.۴ میلیارد تومان افزایش داد اما با انجام چند عرضه مداوم در بورس کالا، این قیمت بازار آزاد این خودرو در پلتفرم‌های اینترنتی و بازار تا حدود ۲ میلیارد تومان تعدیل شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.