کد مطلب: ۵۳۹۴۳۶

قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ – لمینت دندان طرح لبخند

قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ – لمینت دندان طرح لبخند

در این مقاله به اطلاعاتی درباره قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ که روشی عالی برای زیباسازی و اصلاح دندان‌های شما و طرح لبخند شما می‌باشد، پرداخته شده است.

لمینت دندان یا ونیر روشی جدید برای اصلاح ظاهر دندان و زیباسازی دندان‌ها هستند که وقتی لمینت دندان برای دندان‌های جلو و زیبایی لبخند استفاده می‌شود اصطلاحا لمینت دندان طرح لبخند نامیده می‌شود که لای‌ای نازک از رنگ و جنس دندان‌های اصلی به سطح دندان‌های جلو متصل می‌شود.

در این مقاله به اطلاعاتی درباره قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ که روشی عالی برای زیباسازی و اصلاح دندان‌های شما و طرح لبخند شما می‌باشد می پردازیم.

همچنین سوال اکثر شما عزیزان این است که بلیچینگ دندان چیست و چه تفاوتی با لمینت دندان دارد؟ در ادامه این مقاله به تفاوت‌های بلیچینگ دندان با لمینت و هزینه بلیچینگ دندان می‌پردازیم که پس از مطالعه این مطلب بتوانید به نیاز دندان‌های خود بدرستی پی ببرید و با توجه به هزینه لمینت دندان و هزینه بلیچینگ دندان بتوانید تصمیم گیری درستی انجام دهید.

قیمت لمینت دندان در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

هزینه لمینت دندان در تهران به صورت حدودی حداکثر ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد لمینت دندان می‌باشد. قیمت لمینت دندان در تهران بستگی به نوع متریال مصرفی و مطب دندانپزشکی که در آن لمینت دندان انجام می‌دهید دارد. عموما درمان‌های زیبایی وابستگی زیادی به محل دندانپزشکی دارند.

به عنوان مثال هزینه لمینت دندان در جنت آباد قطعا با مطبی که در تجریش قراردارد متفاوت است یا مثلا هزینه بلیچینگ دندان در تهران با مطبی که در شهرهای اطراف تهران قراردارند تفاوت می‌کند.

متخصین ما در کلینیک دندانپزشکی روشا شما را در انتخاب بهترین نوع لمینت دندان متناسب با فرم دهان و دندان و هزینه لمینت دندان بصورت رایگان ویزیت و راهنمایی میکنند. همچنین در طرح ویژه لمینت دندان طرح لبخند می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و پرداخت اقساطی لمینت دندان بهره‌مند شوید.

اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر درباره هزینه لمینت طرح لبخند یا لمینت دندان صحبت کنیم باید انتخاب متخصص زیبایی را نیز در نظر بگیریم برای مثال بیشترین عاملی که در هزینه لمینت دندان تاثیرگذار هستند، انتخاب یک متخصص زیبایی با تجربه برای طراحی و چسباندن لمینت دندانها می‌باشد.

انواع لمینت دندان

روش‌های زیادی برای ساخت لمینت دندان وجود دارد و انواع زیادی دارند از بین آنها می‌توان به روش معمول و مرسوم traditional اشاره کرد که در این روش دندان‌های اصلی باید در ابعاد میلی‌متری تراش بخورند تا لمینت دندان‌ها به بهترین شکل بر روی آنها چسبانده شوند.

اما روش دیگری به نام no-perp یا بدون تراش وجود دارد که مخصوص لمینت دندان‌های لومینیر و لمینت دندان ونیر می‌باشد، این روش مزیت ‌هایی نسبت به روش قبلی دارد که هم زمان کمتری برای ساخت نیاز دارد و هم دندان‌های اصلی شما تراشیده نمی‌شوند و سطح آنها دست نخورده باقی میماند در لمینت دندان طرح لبخند عموما از همین روش استفاده می‌شود که هزینه بیشتری نسبت به روش اول دارد.

لمینت دندان طرح لبخند

تفاوت بلیچینگ و لمینت دندان

سوال اکثر مراجعه کنندگان به کلینیک دندانپزشکی روشا در جنت آباد این است که لمینت بهتر است یا بلیچینگ دندان؟ به طور کلی دو راه برای اصلاح طرح لبخند و رهایی از دندان‌های زرد وجود دارد: بلیچینگ دندان و لمینت دندان

هر دو این روش‌ها جهت سفید کردن دندان‌ها و از بین بردن زردی می‌باشد و در حال حاضر جزو بهترین روش‌های سفید کردند دندان هستند، حتما به این مورد توجه کنید که میزان سفید کردن دندان‌ها از روش بیلچینگ دندان در هر شخصی متفاوت می‌باشد و بسته به جنس دندان‌های فرد و میزان زردی دندان می‌باشد.

اما با توجه به وضعیت دندان‌های شما و خواسته شما پزشک دندانپزشک زیبایی بهترین تصمیم را می‌تواند بگیرد که آیا برای شما بلیچنیگ دندان مناسب است یا لمینت دندان.

دندانپزشک متخصص با توجه به نکات زیر بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌کند:

  • رنگ دندان
  • منظم بودن دندان
  • سن مراجعه کننده
  • جنس دندان‌های فرد
  • درمان‌های قبلی
  • وضعیت فعلی دندان‌ها

بلیچینگ دندان به این صورت انجام می‌شود که مواد استفاده شده در بلیچینگ دندان لکه‌های روی دندان‌ را به تکه ‌های کوچک‌تر تبدیل می‌کند و در نتیجه دندان‌ را سفید و روشن‌تر می‌کند.

هزینه بلیچینگ با توجه به تعداد دندان‌ و همچنین میزان تغییر رنگ متفاوت است.

لازم به ذکر است که بلیچینگ‌های دندانی فقط بر روی دندان‌های طبیعی اثر می‌گذارد و برای لمینت دندان و کامپوزیت‌ها قابل استفاده نیست.

تفاوت بلیچینگ و ایمپلنت

درمان بلیچینگ دندان برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌شود اما ایمپلنت دندان بهترین نوع درمان برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته می‌باشد.

در روش ایمپلنت دندان قطعات فلزی از جنس تیتانیوم جایگزین رشه دندان می‌شود و سپس تاج دندان بر روی آن فیکس می‌شود. تاج ایمپلنت کاملا شبیه به دندان طبیعی می‌باشد.

ایمپلنت دندان دارای انواع مختلفی اعم از ایمپلنت دندان یکروزه ، ایمپلنت دیجیتال و مینی ایمپلنت می‌باشد و درمان بلیچینگ نیز شامل بلیچینگ هوم یا سفید کردن دندان در خانه و بلیچینگ آفیس است.

ایمپلنت بهتر است یا لمینت دندان

ایمپلنت یا لمینت دندان

همانطور که توضیح دادیم هر دو درمان لمینت دندان و ایمپلنت جنبه زیبایی هم دارند اما کاربردهای متفاوتی دارند و درمان هرکدام متفاوت است.

اساسا در لمینت دندان مراجعه کننده به دنبال زیباتر شدن دندان‌هایش و یا زیباتر شدن لبخند با لمینت دندان طرح لبخند است و معمولا ساختار دندان‌ها سالم است و فقط تغییر رنگ داده‌اند یا مقدار کمی نامنظم هستند که از طریق لمینت دندان می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

ایمپلنت دندان بهتر است یا لمینت دندان؟

به جای بحث بهتر بودن ایمپلنت و لمینت باید به دایره کاربرد این درمان‌ها توجه نمود. باتوجه به مشکلی که برای دندان وجود دارد می‌توان از روش ایمپلنت یا لمینت استفاده کرد. اما زمانی که دندان شما به هر دلیلی از بین رفته است و دندان خود را از دست داده‌اید گزینه مناسب ایمپلنت دندان می‌باشد.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان یکروزه و قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ به سایت کلینیک دندانپزشکی روشا در تهران مراجعه نمایید و از طرح تخفیف ویژه بهار استفاده نمایید. همچنین با تکمیل فرم مربوط به هر صفحه در سایت کلینیک دندانپزشکی روشا می‌توانید از طرح تخفیف ویژه ایمپلنت دندان و تخفیف ویژه لمینت دندان طرح لبخند بهره‌مند شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.