کد مطلب: ۵۵۹۵۶۶

قیمت لپ تاپ‌های پرطرفدار در بازار / اپل از نسل بعدی مک‌بوک پرو رونمایی خواهد کرد

قیمت لپ تاپ‌های پرطرفدار در بازار / اپل از نسل بعدی مک‌بوک پرو رونمایی خواهد کرد

بر اساس قیمت‌های موجود در بازار لپ تاپ‌ در هفته گذشته، لیستی از قیمت‌های پرطرفدار و قیمت آن‌ها به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار هفته گذشته تبلت و لپتاپ برخی از لپ تاپ‌های موجود در بازار که فروش زیادی را داشته‌اند به دست آمده است.

شایعه؛ اپل شهریور از نسل بعدی مک‌بوک پرو رونمایی خواهد کرد

طبق گزارشی جدید از دیجی‌تایمز، اپل در صدد این است که در اواخر سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی از مک‌‌بوک پرو بازطراحی‌شده رونمایی کند. سه‌ماهه سوم بازه‌ی زمانی جولای تا سپتامبر (تیر تا مهر) را شامل می‌شود و این دقیقا مصادف با رویداد سُنتی غول دنیای فناوری برای ارائه‌ی پیش‌نمایشی از آخرین دستاوردهایش در حوزه گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و هر ساله در چنین بازه‌ای نسل جدید گوشی‌های آیفون و ساعت‌های هوشمند اپل واچ رونمایی و روانه‌ی بازار می‌شوند.

مارک گِرمن از بلومبرگ اخیراً گزارش داده است که اپل در ماه‌های آینده هیچ محصول جدیدی را رونمایی نخواهد کرد؛ زیرا این شرکت قصد ندارد هیچ اعلامیه یا محصول بزرگی را تا زمان معرفی آیفون‌های جدید در پاییز رونمایی کند. در حقیقت، گزارش مذکور هم‌سو با ادعای دیجی‌تایمز دال بر معرفی محصولات جدید در رویداد ماه سپتامبر است.

دیجی‌تایمز معتقد است که نسل بعدی نوت‌بوک‌های حرفه‌ای اپل در ماه اکتبر (مهر و آبان) عرضه خواهند شد. اعتقاد بر این است که اپل می‌تواند مک‌بوک پرو جدید را در سپتامبر رونمایی و عرضه‌ی آن را تا اکتبر به تأخیر بیندازد. پیش‌ازاین، گفته می‌شد اپل به‌دلیل کمبود جهانی نیمه‌هادی و تبعاتش بر مدارهای مجتمع که در نمایشگرهای mini-LED استفاده می‌شود، تا اواخر نیمه‌ دوم سال ۲۰۲۱ آن‌ها را نمی‌تواند عرضه کند و دیجی‌تایمز نیز مدعی بود کوپرتینویی‌ها حداقل تا سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ محصول جدیدی از خانواده مک‌بوک پرو روانه بازار نخواهند کرد.

null page 001

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمتای توهنی رو از کجا میارید؟ لنوو لژیون ۵ الان ۳۸ میلیونه الی ۴۰