کد مطلب: ۵۸۷۶۴۹

گزارش تجارت‌نیوز از نرخ اجاره آپارتمان در استان البرز

متوسط اجاره ماهانه در کرج / هشتگرد گران‌تر از گلشهر!

متوسط اجاره ماهانه  در کرج / هشتگرد گران‌تر از گلشهر!

بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، فهرستی از متوسط قیمت اجاره آپارتمان در برخی از محلات و شهرهای اطراف کرج به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس داده‌های موجود در جدول زیر، گوهردشت، فردیس در کنار محلات باغستان و اندیشه با متوسط اجاره ماهانه در کانال دو میلیون تومان از مناطق ارزان کرج برای خرید خانه هستند.

همچنین شهر جدید اندیشه و محله گلشهر با متوسط اجاره حدود سه میلیون تومان برای یک آپارتمان ۸۰ متری از دیگر مناطق ارزان کرج برای اجاره‌نشینی محسوب می‌شوند.

بنا بر آگهی‌های پلتفرم دیوار در نیازمندی‌های مسکن استان البرز متوسط اجاره آپارتمان ۸۰ متری در ۱۰ روز گذشته (هفته دوم مهر) در محله شاهین ویلا چهار میلیون تومان، محمدشهر و شهرک بنفشه حدود ۴.۴ میلیون تومان و مارلیک با متوسط اجاره ۴.۹ میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط اجاره آپارتمان در محله‌های ساماندهی و مهرویلا در نیازمندی‌های دیوار ۵.۲ میلیون تومان ثبت شده است. مهرشهر - فاز ۴ و شهر جدید هشتگرد و مشکین‌دشت از محلاتی هستند که با متوسط اجاره ماهانه در محدوده ۵.۲ میلیون تومان الی ۵.۸ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

منظریه و کوی مهر و مهرشهر - فاز ۱ از آن دسته محلات کرج هستند که بر اساس آگهی‌های دیوار متوسط اجاره در این محلات در کانال ۶ میلیون تومان ثبت شده است.

محلاتی که با متوسط اجاره در کانال هفت میلیون تومان اعلام شده‌اند محلات مهرشهر - فاز ۳ با متوسط اجاره ۷ میلیون تومان و شهرک ابریشم و کمال شهر با قیمت ۷.۶ میلیون تومان و کوی زنبق با متوسط اجاره ۷.۷ میلیون تومان ثبت شده است.

در بین محلاتی که در آگهی‌های سایت دیوار ثبت شده‌اند متوسط اجاره آپارتمان در ماهدشت ۸ میلیون تومان و کیان مهر ۸.۸ میلیون تومان ثبت شده است که از سایر محلات متوسط اجاره بالاتری را دارد.

در جدول زیر متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در برخی از مناطق کرج و حومه را مشاهده می‌کنید.

3 page 0001

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بی خانه

    والا بیشتر کار دلالهاو املاکیهاس همش قیمتها رو فضا میبرن خدا ازشون نگذره آمین الهی همدرم مستاجرای بی پول بیشین با تمام وجود درد مستاجرای بی پول وبکشین الکی گرونی وتورم ایجاد میکنید

  • نعمت

    خنده داره هرکس توی دیوار هر قیمتی که دلش بخواد میده وشما ازش بعنوان یک منبع استفاده می‌کنید
    مارلیک وهشتگرد گران‌تر از محله های با اصالتی مثل گوهردشت وگلشهر??

  • سعید

    یعنی چی؟ چرا اینقدر بی ربط؟ چطوری شهر جدید متری 28 بعد هشتاد متر شده 5،700 بعد کلشهر متری 95 تومن اونوقت هشتاد متری شده 2,100 ؟ مبنای حساب کتابتون چی بوده؟ درسته مملکت رو هواست ولی دیگه یه حساب کتابی هست!!! یه ضرب و تقسیمی هست!!!
    خدا رحم کنه اگر بقیه گزارشاتتون هم اینقدر معتبر باشه!!!
    آقا خدا وکیلی مردم رو گمراه نکنید. این گزارشا برای شما فقط گزارشه ولی برای مردم کلی هزینه و مصیبت میشه. بیچاره اونایی که بی حساب کتاب این گزارشا رو قبول می کنن!!! از قضا من تا چند ماه پیش گلشهر و الان در شهر جدید زندگی می کنم و مطمئنم این گزارش و جدول مشکل داره.احتمالا از اینترنت در آوردیدو بدون لحاظ کردن محله ها و زمان ها.شهر جدید هشتگرد 13 فازه که هر فاز خودش 4 محله است که از زمین تا آسمون تفاوت قیمت دارن. گلشهرم از خیابان درختی تا خیابان ابوذر زمین تا آسمان تفاوت قیمت دارن و سر گلشهر حکم جوادیه تهران رو داره و ته گلشهر حکم ولیعصر شمالی. لطفا درج کنید.

  • ناشنای

    متاسفم برا حساب کتابتون .همش الکی و چرت و پرت نوشتین …از کی تا حالا گوهردشت و با فردیس مقایسه میکنند .و جالب تر اینکه گوهردشت و از همه جا ارزانتر زده .یا از دنیا بیخبری یا خودتو به موش مردگی زدی .

  • ناشناس

    من ساکن کرج هستم، قیمتهاتون کاملا اشتباست، این محله ها رو جابجا نوشتید احتمالا

  • ناشناس

    کاملا اشتباه و قشنگ معلوم هست از پنجاه کیلومتری کرج هم رد نشدید.همه رو برعکس نوشتید .

  • ناشناس

    پس نظراباد چی؟؟؟ اگه از کرج دوره خب هشتگردم دوره کاری به گرونی و این چیزا ندارم چون تعریف از خودم نباشه مجردم چرا نظرآباد تو این مقاله نیست؟نظرابادی که دوبرابر مجموع هشتگرد و چهارباغه چرا انقد نادیده گرفته میشه تابلوهاش تو توبان غدیرهم نیست چراااااا

  • ناشناس

    همرو اشتباه زدن

  • امیر

    نویسنده محترم خبر ، شما که درباره قیمت املاک کرج اطلاعات واثق و درستی نداری الکی برندار چیزی بنویسم، از مدل نوشتن و اطلاعات معلومه نه خودت ساکن کرج هستی ، نه اطلاع کافی دارید ، الان در محله دهقان ویلا که محله متوسط کرج هست من دارم برجی ۸ میلیون برای آپارتمان اجاره میدم.

  • سید ابو رسول

    اقای بداد فقیر وکاکر زحمت کش بیرسین، اینکار مملکت صاحب ندارد این جی وضعیه نمیشه مسکن خرید نمیشه اجاره کرد