خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۷۸۱۷

قیمت موبایل ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ / معرفی مینی پی‌سی جدید شیائومی

قیمت موبایل ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ / معرفی مینی پی‌سی جدید شیائومی

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز ۲۶ بهمن (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت‌ها از سایت زومیت هستند.

22 page 0001.................

1- قیمت موبایل ۲۰ بهمن/ اپل

مینی پی‌سی جدید شیائومی با وزن ۲۵۰ گرم معرفی شد

مینی پی‌سی جدید شیائومی موسوم به Ningmei Mini Computer CR80 رسماً معرفی شد. این دستگاه فقط ۲۵۰ گرم وزن دارد و می‌توان آن را به مانیتور و صفحه‌کلید و ماوس متصل کرد. گیزموچاینا گزارش داده است که این مینی پی‌سی می‌تواند برای کاربران عادی به‌عنوان جایگزینی عالی برای رایانه‌های رومیزی سنتی استفاده شود و قابلیت‌های موردنیاز برای کار و سرگرمی‌های ساده را ارائه دهد.

طول و عرض CR80 کمتر از ۱۲ سانتی‌متر و ضخامتش نیز تقریباً ۲٫۵ سانتی‌متر است. همان‌طور‌که اشاره کردیم، این محصول فقط ۲۵۰ گرم وزن دارد؛ بنابراین، از گوشی‌های هوشمند کمی سنگین‌تر است. این یعنی مینی پی‌سی جدید شیائومی از قابلیت حمل بسیار زیادی برخوردار است.

CR80 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای N5105 با فرکانس کاری توربو تا ۲٫۹ گیگاهرتز بهره می‌برد. حافظه‌ی کش L3 این محصول ۴ مگابایت است و انرژی مورد‌نیاز آن ازطریق منبع تغذیه‌ی ۱۰ واتی تأمین می‌شود.

مینی کامپیوتر Ningmei CR80 شیائومی به SSD پرسرعت M.2 و رم DDR4 نیز مجهز شده است؛ البته امکان ارتقای SSD این مینی پی‌سی تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. کاربران می‌توانند این دستگاه را به تلویزیون، مانیتور، پروژکتور، چاپگر، اسکنر و سایر لوازم جانبی رایانه‌ای متصل و از آن برای اهداف مختلف استفاده کنند.

CR80 از کارت شبکه‌ی بی‌سیم AC7265 اینتل بهره می‌برد و از اتصال وای‌فای دوباند ۲٫۴ + ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین، مینی پی‌سی جدید شیائومی به ماژول بلوتوث مجهز شده است؛ بنابراین، می‌توان لوازم جانبی بلوتوثی مثل هدفون را به آن متصل کرد.

آخرین فهرست قیمت موبایل را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.