کد مطلب: ۳۶۵۸۴۳

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی پاسخ می‌دهد:

قیمت میوه در ماه رمضان گران می‌شود؟

قیمت میوه در ماه رمضان گران می‌شود؟

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی می‌گوید: خوشبختانه سیل در فصل بهار آسیبی به درخت‌های میوه نزده و قیمت میوه در ماه رمضان گران نمی‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در پاسخ به این پرسش که آیا با وقوع سیل در استان‌های مختلف ماه رمضان امسال با کاهش تولید میوه‌های تابستانه روبه‌رو خواهیم شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: معمولا در ماه مبارک رمضان تقاضا برای خرید میوه کاهش می‌یابد؛ این در حالی است که در آستانه ماه مبارک رمضان قیمت صیفی و سبزیجات به دلیل افزایش تقاضا گران می‌شود و بعد از مدتی قیمت‌ها روال عادی را به خود می‌گیرد.

اسدالله کارگر به وضعیت میوه‌های تابستانه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سیل در فصل بهار آسیبی به درخت‌های میوه نزده است و بالعکس برخی اظهار نظرها که گفته می‌شود امسال با کمبود میوه‌های تابستانه روبه‌رو هستیم، ما معتقدیم تابستان امسال با فراوانی میوه مواجه می‌شویم؛ چرا که تا به امروز سرمای شدیدی را شاهد نبودیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت میوه‌های تابستانه گران خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: با شروع هر فصل نوسان قیمت در میوه‌ها وجود دارد اما امسال همانند سال گذشته میوه‌های تابستانه افزایش قیمت چشمگیری نخواهند داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.