کد مطلب: ۴۴۹۱۹۰

تکذیب اعلام قیمت‌های جدید خودرو

تکذیب اعلام قیمت‌های جدید خودرو

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خبر منتشر شده به نقل از خود را مبنی بر «اعلام قیمت‌های جدید خودرو به زودی» را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محسن صالحی‌نیا، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان کرد: براساس روال معمول، متولی اعلام قیمت خودروها، شورای رقابت است و ما در این باره مسئولیتی نداریم.

وی گفت: براساس رویه‌ای که شورای رقابت در آخر هر فصل قیمت‌ها را اعلام می‌کند ما قیمت نرخ تورم بخشی در بخش‌های مختلف خودرو و قطعات را به بانک مرکزی اعلام کردیم که بانک مرکزی پس از بررسی‌های خود در همه مولفه‌های تورم، نرخ نهایی تورم بخشی را به شورای رقابت اعلام خواهد کرد و این شورا بر اساس این نرخ اعلامی در مورد قیمت خودرو تصمیم گیری خواهد کرد.

صالحی افزود: هر اتفاقی که درباره قیمت خودرو می‌افتد با اعلام بانک مرکزی و توسط شورای رقابت خواهد بود و این یک قاعده معمول است و بنده هم در این باره هیچ قید زمانی برای قیمت خودرو اعلام نکرده‌ام.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    افزایش قیمت بشه خودم میرم ایرانخودرو و سایپا رو اتیش میزنم

  • ناشناس

    سلام
    اگه شورای رقابت تصمیم میگیره خودرو گران شود پس چرا سایپا زیر بار تورم پیش پرداخت پول ما نشد که دادیم خودشون اعلام رسانه ای میکنند اما زیر بار نمیرند حالا شورای رقابت بگه خودرو گران شود سریع انجام میشه