کد مطلب: ۴۹۶۵۰۵

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ ۵۰tu۷۰۰۰ | تخفیف ویژه

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50tu7000 | تخفیف ویژه

تلویزیون سامسونگ tu7000 جدیدترین مدل تلویزیون‌های سری 7 می‌باشد که در سال 2020 از روی شرکت تولیدکننده عرضه شده است که شاخص‌ترین محصول 4k tv  در این سری از تلویزیون‌های سامسونگ می‌باشد.

در دنیای مدرن امروز که پیشرفت در حوزه تولیدات وسایل برقی به شدت رو به افزایش است و روز به روز دستگاه‌های جدیدتر با قبلیت‌های بیشتری ساخته و روانه بازار می‌شوند، ساخت یک تلویزیون که دارای قابلیت‌های مورد نیاز مصرف کنندگان باشد و در عین حال قیمت مناسب و ظاهر زیبایی داشته باشد کار چندان آسانی به نظر نمی‌رسد.

تلویزیون سامسونگ tu7000 جدیدترین مدل تلویزیون‌های سری 7 می‌باشد که در سال 2020 از روی شرکت تولیدکننده عرضه شده است که شاخص‌ترین محصول 4k tv در این سری از تلویزیون‌های سامسونگ می‌باشد.

همان‌طور که گفته شد رزولوشن این تلویزیون 4k می‌باشد که بیان‌گر نسبت بالای کنتراست تصویر و کیفیت بالای صفحه نمایشگر می‌باشد، قیمت بسیار مناسب این تلویزیون نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار از اصلی‌ترین موضوعاتی است که این دستگاه را به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

نقاط قوت

  • نسبت کنتراست عالی
  • یکنواختی مشکی بسیار خوب
  • رزولوشن 4k
  • نمایشگر 60 هرتز
  • حاشیه 0.9 سانتیمتر که این عدد بسیار کمتر از نمونه‌های قبلی از همین سری می‌باشد.
  • داشتن بک‌لایت گوشه‌ای Edge-Lit
  • Crystal LED TV
  • حداکثر روشنایی
  • قابلیت کالیبره رنگ‌ها
  • تاخیر ورودی در کمترین حالت ممکن قرار دارد

نقاط ضعف

  • زاویه دید محدود
  • روشنایی SDR و HDR محدود
  • عدم پشتیبانی از پورت HDMI 2.1

طراحی تلویزیون 50tu7000

این تلویزیون از پلاستیک با کیفیتی ساخته شده است که دارای حاشیه بسیار نازک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی از این سری می‌باشد؛ این موضوع علت اصلی یکدست شدن نمایشگر نیز می‌باشد. تفاوت اصلی تلویزیونtu7000 ارتقای چشمگیر نمای ظاهری در کنار قیمت مناسب باعث محبوبیت آن در بین خریداران شده است.

پایه‌های این دستگاه گوشه‌ای یا خرچنگی می‌باشند که از جنس پلاستیک هستند و دارای استحکام قبل قبولی برای نگهداری از تلویزیون می‌باشند علاوه بر آن می‌توانید این تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید با این تفاوت که مانند سایر مدل‌های سری 7 نیازی به جدا کردن پایه‌های آن نداردی و به راحتی می‌توانید پایه‌های آن را به سمت محفظه داخلی پشت تلویزیون بچرخانید بدون آن که نیازی که جدا کردن آنها داشته باشید، در نتیجه نصب آن بر روی دیوار کار بسیار آسان‌تری برای شما خواهد شد.

7ygv

کیفیت تصویر تلویزیون 50tu7000

از آن جایی که این تلویزیون جدید ترین مدل از سری 7 تلویزیون های سامسونگ می‌اشد دارای پنل va می‌باشد که کیفیت و شفافیت تصویر را بسیار بالا می‌برد و وضوح تصاویر در نمایشگر تلویزیون سامسونگ tu7000 به مقدار قابل قبولی بالا می‌باشد. از آن جایی که این تلویزیون کریستال ال‌ای‌دی می‌باشد دارای پوشش رنگی مناسبی دارد که لذت تماشای تلویزیون را برای کاربر آن دو چندان می‌کند.

نکته دیگری که لازم به ذکر است صحبت در خصوص SDR و HDR این محصول از سامسونگ می‌باشد.

همان‌طور که گفته شد شدت روشنایی که این تلویزیون بسیار بالا نبوده اما کیفیت قابل قبولی دارد و مشکل خاصی برای بیننده ایجاد نمی‌کند اما واقف بودن به این موضوع خالی از لطف نیست.

برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید به سایت بابانوئل مراجعه کنید.

کنتراست تصویر در تلویزیون 50tu7000 چگونه است؟

اگر بخواهیم یک تعریف ساده از کنتراست ارائه دهیم باید که قابلیت فهم آن برای عموم مردم آسان باشد می‌توان گفت که به نسبت روشنایی درخشان‌ترین رنگ که همان سفید است با تیره‌ترین رنگ که همان رنگ سیاه است را کنتراست صفحه می‌گویند، که این نسبت در تلویزیون tu7000 مقدار قابل بسیار بالایی دارد به همین دلیل نمایش رنگ‌هایی مانند مشکی و سفید در این تلویزیون فوق‌العاده‌ای بوده.

8uyhgv

تجهیزات تلویزیون 50tu7000

این تلویزیون‌ها دارای 2 ورودی HDMI می‌باشند و یک پورت USB نیز دارند. به لحاظ سیستم صوتی دارای یک خروجی صدای اپتیکال دیجیتال می‌باشد و برای دریافت سیگنال نیز مجهر به یک تیونر برای کابل یا آنتن می‌باشد.

از دیگر تجهیزات تلویزیون tu7000 استفاده از استاندارد جدید انتقال صوت یا همان eARC می‌باشد که باعث می‌شود وضوح صدا در این تلویزیون نسبت به سایر مدل‌های سری 7 بسیار بیشتر می‌باشد.

لازم به ذکر است که شما با استفاده از این قبلیت می‌توانید انواع فرمت‌های صوتی مانند دالبی را بدون افت کیفیت بشنوید و لذت ببرید.

بهتر است بدانید که قطعات این تلویزیون ساخت کره هستند که در کشور مصر منتاژ می‌شوند لذا این محصول به لحاظ کیفیتی در سطح بالایی قرار دارد و در انواع سایز‌های 50، 55، 58، 65 و 75 ساخته می شوند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود و فضا موجود یکی از سایزهای این دستگاه خریداری کرده و استفاده کنید.

خرید تلویزیون 50tu7000

شما می‌توانید برای خرید تلویزیون سامسونگ tu7000 از طریق اینستاگرام ممتاز کالا به آدرس momtazkala و یا شماره تلفن 09186663746 با ما در تماس باشید، این مجموعه یکی از معتبر رین ارائه کنندگان انواع وسایل دیجیتالی می‌باشد که با سابقه چندین ساله خود در این حوزه به یکی از قطب‌های فروش انواع دستگاه‌های دیجیتال مانند تلویزیون، لباس شویی، ظرفشویی و … محسوب می‌شود.

8uhb

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.