کد مطلب: ۴۴۵۶۱۲

قیمت پراید در آستانه ماه مبارک رمضان

قیمت پراید در آستانه ماه مبارک رمضان

بازار خودرو در آستانه حلول ماه مبارک رمضان همچنان با رشد عجیب و غریب قیمت روبروست و قیمت پراید به ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که همواره به صورت سنتی نیز ماه مبارک رمضان ماه رکود در خرید و فروش خودو بود، اما امسال در عین کاهش شدید خرید و فروش، رشد قیمت‌ها در بازار ادامه دارد.

در این راستا پراید ارزان‌ترین خودروی بازار ایران حالا قیمتی عجیب را تجربه می‌کند و با رسیدن قیمت به ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در آستانه ورود به کانال ۷۰ میلیون تومان قرار گرفته است. پراید ۱۱۱ حالا افزایش قیمتی برابر با ۱۰ میلیون تومان را درمحدوده کمتر از دو ماه تجربه کرده است.

هرچند فعالان بازار از کاهش شدید خرید و فروش خبر می‌دهند اما با این حال به نظر می‌رسد عرضه کنندگان خودرو و آگهی دهندگان مایل به کاهش قیمت پیشنهادی خود نیستند. به این ترتیب فاصله قیمتی پراید ۱۱۱ در بازار با قیمت تحویل کارخانه به ۳۰ میلیون تومان رسیده است که قیمتی بسیار بالاست.

قیمت پراید ۱۳۱ نیز در فایل‌های اعلامی برابر با ۶۶ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت سمند ال ایکس نیز در فایل‌های اعلامی برابر با ۱۱۳ میلیون تومان و بهای پژوپارس برابر با ۱۳۸ میلیون تومان اعلام شد. پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان و دنا تیپ یک ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است. ساینا ۸۳ میلیون و کیا سراتو ۴۵۰ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قرانی اون کسای که خودشونو زرنگ میدونن گند زدن به این بازار نخرید بزارین قیمت بشکنه پراید رسید به هفتاد ملیون خدایش فرقون سوار شی شرف داره به این اشغالای اینا تولید میکنن

  • ناشناس

    ?خدایا شکرت واقعا دیگه داریم پیشرفت میکنیم

  • ناشناس

    وای به حال جوان ها

  • ناشناس

    مردم عزیز فقط پول نقدینگیتان را وارد بورس کنیدسهام بخرید بزارید دست دلالان بسته بشه ممنون

  • ناشناس

    من تازه فروختم خیلی مناسب ماشینو دادم و تا ارزان نشود نمیخرم

  • رضا

    وقتی بلبرینگ صدو پنجاه سرپلوسش دویستوچهل اونم مارک عظام حالا قیمت هفتاد میلیون کجاش زیاده

  • رضا

    وقتی سرپلوس مارک عظام دویستو چهل باشه بایدم قیمتش هفتاد میلیون باشه

  • Mostafa

    چرت و پرت مینویسن کجا ۶۹میلیون و۵۰۰!!!!امروز قیمت کردم ۸۰میلیون.بقران ۲۰ میلیونم زیادشه.واقعا خجالت داره کشورای دیگه با این قیمت میتونی بنز سوار بشی ولی اینجا باید این لگنو سوار شی.

  • محمد

    باسلام اینا همش الکی تجربه نشون داده فقط کسایی ک پول ندارن نمیخرن هرکس بتونه پول جور کنه میخره همه این گرونی ها حقمونه بایدپراید۲۰ملیونی ۱۰۰ملیون هم بشه
    ولی اگر برای خودمون ارزش قائل هستیم نخریم ن فقط پراید کل ماشینهای ایرانی

  • ناشناس

    الان با این پول میشه بهترین ماشینهارو سوار شد ولی اینجا باید 70ملیون بدی پراید سوار شی