کد مطلب: ۳۲۰۶۳۸

قیمت‌گذاری دولتی لاستیک خودروهای سنگین

قیمت‌گذاری دولتی لاستیک خودروهای سنگین

یک مقام مسئول خاطرنشان کرد: تمام لاستیک‌های وارداتی کشور تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل پایانه‌ها و حمل‌‌و‌نقل و راهداری بین متقاضیان توزیع می‌شود.

مجید زرین‌دلاور با بیان اینکه سهمیه اختصاصی لاستیک همدان زیر نظر دولت توزیع می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در حوزه تامین لاستیک خودروهای سنگین مشکلات کاهش‌ یافته و نقش دلالان کم‌رنگ شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه لاستیک داخلی و وارداتی با نرخ دولتی توزیع می‌شود، افزود: البته ممکن است برخی از برندها قیمت‌های متفاوتی داشته باشند اما در مجموع قیمت‌گذاری توسط دولت انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه بخش عمده لاستیک خودروهای سنگین از خارج وارد می‌شود، تصریح کرد: دولت با اقداماتی چون کاهش تعرفه گمرکی به پنج درصد به دنبال افزایش رغبت واردکنندگان برای ورود در این حوزه است.

وی ادامه داد: این اتفاق باعث کاهش قیمت و در نتیجه افزایش رغبت واردکنندگان می‎شود چون از بازار فروش آن اطمینان حاصل می‌کنند.

زرین‌دلاور خاطرنشان کرد: تمام لاستیک‌های وارداتی کشور تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل پایانه‌ها و حمل‌ و نقل و راهداری بین متقاضیان توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.