کد مطلب: ۴۴۱۰۴۶

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت گوشت ارزان شد

قیمت گوشت ارزان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت تهران از کاهش ۲۰ تا ۲۵ هزار تومانی قیمت گوشت خبر داد و گفت: قیمت گوشت قرمز نسبت به اسفند ماه با کاهش ۲۰ هزار تومانی رو به رو بوده است. در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت شقه بدون دنبه از ۱۱۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت گوشت ارزان شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت گوشت قرمز نسبت به اسفند ماه با کاهش ۲۰ هزار تومانی رو به رو بوده است. در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت شقه بدون دنبه از ۱۱۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان است که با کاهش تقاضا امروز شاهد ارزانی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومانی قیمت گوشت هستیم.

علی‏ اصغر ملکی افزود: مردم کالاهای اساسی خود را قبل از سال خرید کرده‌اند و فعلا تقاضایی برای خرید گوشت در بازار مشاهده نمی‌شود. خوشبختانه عرضه به اندازه کافی در واحدهای صنفی انجام می‌شود و این در حالی است که تقاضایی برای آن وجود ندارد.

او درباره باز بودن واحدهای صنفی گوشت فروشی و قصابی‌ها در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: قصابی‌ها و واحدهای عرضه کننده گوشت در شرایط شیوع کرونا باز است و فعلا هیچ یک از این واحدها بسته نشدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانی

    گوشت چرخ کرده گاوی کیلویی 90 هزار تومان ( تاریخ 99/01/16 تبریز) کجا ارزان شده ؟؟؟؟ تازه یارو میگه شهرها قرنطینه اند گوشت ارزان نمیشه