خبر فوری:

کد مطلب: ۵۶۹۲۳۲

احتمال افزایش قیمت گوشت / قیمت گوشت در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ (فهرست قیمت)

احتمال افزایش قیمت گوشت / قیمت گوشت در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ (فهرست قیمت)

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته افزایش یافت. بر از فعالان بازار گوشت نیز نسبت به گرانی بیشتر این کالای اساسی هشدار داده‌اند. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت انواع گوشت قرمز در چهاردهم مرداد ۱۴۰۰ به شرح زیر است ( بازار ):

1 7

2 3

گوشت گران می‌شود

در همین رابطه، مهدی باقری، رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت دامی مشهد گفت: منهای خشکسالی‌های اخیر و گرانی نهاده‌های دامی از آن جایی که در ماه‌های آینده امکان کاهش تولید دام بسیار متصور بوده و از طرفی هم واردات گوشت‌های خارجی که پیش از این باعث تعادل در بازار داخلی می‌شد نیز تعطیل شده، طبیعتا در دو ماه آینده باید منتظر گرانی‌های قابل توجهی در این بازار باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت بازار ثابت بوده و هیچ کمبود گوشتی وجود ندارد، ولی با توجه به مشکلات به‌وجود آمده از جمله وضعیت بد دام، گرانی نهاده‌ها و…، طبق پیش‌بینی‌های ما متاسفانه در ماه‌های آینده با روند افزایشی قیمت گوشت مواجه می‌شویم.

کشتار دام‌های مولد

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت دامی مشهد افزود: با توجه به گرانی نهاده‌های دامی و خشکسالی حادث شده، دامداران مجبور به کشتار دام‌های مولد هستند، چون نگهداشتن دام در حال حاضر هیچ توجیح اقتصادی ندارد، بنابراین، ترجیح می‌دهند که کشتار کنند.

وی ادامه داد: منهای خشکسالی‌های اخیر و گرانی نهاده‌های دامی از آن جایی که در ماه‌های آینده امکان کاهش تولید دام بسیار متصور بوده و از طرفی هم واردات گوشت‌های خارجی که پیش از این باعث تعادل در بازار داخلی می‌شد نیز تعطیل شده، طبیعتا در دو ماه آینده باید منتظر گرانی‌های قابل توجهی در این بازار باشیم.

گرانی گوشت در ماه محرم

وی در توضیح گرانی بازار گوشت با توجه به فرا رسیدن ماه محرم متذکر شد: در سال‌های پیش از این چند هفته مانده به ماه محرم متاسفانه برخی با خرید و احتکار دام برای استفاده در روزها و شب‌های ماه محرم بودند که با توجه به گرانی نهاده‌های دامی امسال این قضیه هیچ توجیح اقتصادی ندارد، ولی این گرانی‌ها به لحاظ تقاضا و مصرف بیشتر گوشت قرمز در این ماه بیشتر می‌شود ( قدس آنلاین ).

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یک دامدار

    با افزایش قیمت گوشت آیا قیمت دام هم بالا میره!؟
    با توجه ب بارندگی های امسال هیچی برای دام ها پیدا نمیشه و دام دارارو مجبور ب خرید آذوقه های بی ارزش اما گرون میکنه ک هیچ نفعی، ن برای افزایش شیر نه گوشت میکنه!!و یه دامدار هر هفته کلی ضرر میکنه الان من خودم هر هفته 3تومن یا بیشتر ضرر میکنم
    یه دامدار ب چی دلخوش باشه؟مجبوره بفروشه و بعد دام رو با ارزون ترین قیمت ازش میگیرن و اما گوشت رو اونقد گرون میفروشن ک خود ماهم نمیتونیم یه کیلو گوشت بخریم، شیر هم همینطور لبنیات قیمتا سر ب فلک کشیده شیرو از ما کیلویی 5000تومن بیشتر نمیگیرن به‌ خدا!
    من واقعا برا مسئولین و دولت به‌ شدت متاسفام!

  • ناشناس

    وقتی هویج کیلو ۳۰ تومنه.گوشت هم باید حداقل کیلو ۲۰۰ تومن باشه

    • ناشناس

      تشکر میکنم از دولت بابت حمایت از قصابان

    • ناشناس

      تشکر

  • دامدار

    سلام و عرض ادب خدمت مسئول اصلی اینجانب باید یاداور شوم که کلیه ی زجر را دام دار میکشد به صورت شبانه و روزی اما سود ان را قصاب میبرد قیمت دام زنده با قیمت گوشت تفاوت بسیار شدیدی دارد واقعا احساس ناامیدی میکنم به عنوان یک دامدار شرم باد بر شما ای مسئولین اصلا قیمت کاه سفید که هیچ ارزش غذایی را نداردمیدانیدواقعا باعث تاسف هست که دامدار هیچ حامی ندارد……..

  • دامدار

    متاسفم

  • دامدار

    کلیه ی زجر را دامدار به صورت شبانه روزی میکشد سود خالص ان را قصاب میبرد

  • دامدار

    زحمت اصلی را دامدار میکشد سود اصلی را قصاب میبرد.

  • دامدار

    به داد دامدار برسید…

  • ناشناس

    سلام خدمت مسئولین یک کلام بیشتر نمیگم زحمت اصلی را دتمدار میکشد و سود اصلی را قصاب میبرد

  • ناشناس

    تشکر میکنم از مسولین بابت حمایت از قصابان و دللان

  • ناشناس

    والا بره ۲۰۰ هزارتومنم بشه دزگه دامداری به صرفه نیست