کد مطلب: ۵۷۳۳۷۲

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌های موبایل که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

سونی در سکوت خبری از گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت رونمایی کرد

چندین ماه پس از معرفی گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳، سونی تصمیم به رونمایی از نسخه لایت آن برای بازار ژاپن گرفته که با وجود استفاده از چیپ یکسان، بجای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

با وجود کاهش میزان حافظه داخلی، این دستگاه همچنان درگاه کارت حافظه دارد و به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی هوشمند سونی از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، هرچند امکان استفاده از eSIM در آن وجود دارد.

سونی همچنین پشتیبانی از رادیو FM را از این محصولش حذف کرده، با این حال کاربران همچنان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دسترسی دارند و می‌توانند از هدفون‌های قدیمی خود استفاده کنند.

سایر مشخصات این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت به یک نمایشگر ۶ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از شبکه ۵G بهره می‌برد. این دستگاه همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی دارد و با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه اصلی‌اش ندارد و همچنان شاهد استفاده از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. دوربین سلفی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت ۸ مگاپیکسلی است.

digiro.ir 455 750x430 1

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 0001 4 1

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 0001 4 1

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 0001 4 1

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 0001 4 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا وقتی s20 fe 5gهست کی میره a72 بخره واقعا؟؟؟؟؟

    • علی

      کسی که براش سال تولید و چیپست گوشی مهمه

  • شیما

    چرا هیچوقت قیمت سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس رو نمیزنید؟؟؟؟