کد مطلب: ۶۰۲۲۹۱

خرید تبلت تا ۶ میلیون تومان / قیمت گوشی موبایل امروز ۱۰ آذر

خرید تبلت تا ۶ میلیون تومان / قیمت گوشی موبایل امروز ۱۰ آذر

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. با پنج میلیون تومان کدام تبلت‌ها را می‌توان خرید؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که طی سال‌های اخیر تفاوت میان تبلت و گوشی‌های هوشمند به حداقل رسیده است؛ اما بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری همچنان به دنبال خرید تبلتی با ویژگی‌های دلخواهشان هستند.

گوشی‌های هوشمند عرضه شده طی سال‌های اخیر به صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر (بین ۶ تا ۷ اینچ) مجهز شده‌اند تا عملا فبلت‌ها جای گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک را بگیرند. تبلت‌ها نیز با افزایش ابعاد صفحه‌نمایش همراه شده و به لطف برخورداری از ویژگی‌های متعدد مانند پشتیبانی از قلم به ابزاری ایده‌آل برای طراحان تبدیل شده‌اند.

تبلت تا ۶ میلیون تومان؛ بهترین تبلت‌ها کدامند؟

تبلت گلکسی تب A7 4 مدل SM-T505سامسونگ

در میان تبلت‌های موجود در فهرست بهترین تبلت تا ۶ میلیون تومان ، می‌توان گلکسی تب A7 با صفحه‌نمایش ۱۰.۴ اینچی را یکی از بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین مدل‌ها دانست. طراحی ظاهری زیبا، صفحه‌نمایشی با کیفیت، توان پردازشی بالا و باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های این تبلت است.

تبلت تب M10 مدل X505X لنوو

صفحه‌نمایشی ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن FHD را همراه با تراشه‌ای نسبتا توانمند و درمقابل تبلت لنوو نقاط ضعفی نیز دارد که می‌توان به عمر کم باتری، کیفیت پایین بلندگو و دوربین‌های ضعیف اشاره کرد.

تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ

از ویژگی‌های مثبت تبلت گلکسی تب A7 لایت می‌توان به نرم‌افزاری با عملکرد مطلوب، توان پردازشی قابل قبول تراشه و طراحی ظاهری زیبا اشاره کرد که باعث می‌شوند ارزش خرید محصول سامسونگ افزایش یابد.

تبلت میت پد T10s هواوی

با اینکه تبلت ساخت هواوی یعنی میت پد تی ۱۰ اس فاقد سرویس‌های گوگل است یعنی در صورت خرید آن نمی‌توانید به سرویس‌هایی مانند پلی استور دسترسی داشته باشید، اما باید گفت که میت پد تی ۱۰ اس همچنان از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

امکانات، توان پردازشی مناسب، طراحی زیبا و باتری باظرفیت بالا سبب شده تا میت پد T10s در فهرست راهنمای خرید تبلت تا سقف ۶ میلیون تومان قرار گیرد. تبلت هواوی می‌تواند از پس تمامی کارهای روزمره برآید.

تبلت Yoga Tab 3 10 لنوو

کیفیت ساخت بالا، باتری با ظرفیت مناسب و صد البته قیمت رقابتی آن از ویژگی‌های مثبت آن است. درواقع در رده‌ی قیمتی که لنوو Yoga Tab 3 10 قرار دارد، کمتر تبلتی را می‌توان یافت که از چنین مشخصاتی برخوردار باشد.

تبلت گلکسی تب A ۱۰.۱ مدل SM-T515 سامسونگ

از بهترین تبلت‌های موجود در فهرست را می‌توان تبلت گلکسی تب A ۱۰.۱ سامسونگ دانست که مجهز شده به تراشه‌ی اگزینوس ۷۹۰۴ و با وجود اینکه محصول ۲۰۱۹ محسوب می‌شود؛ اما کاربران می‌توانند سیستم‌عامل آن را با نصب آخرین آپدیت منتشر شده به اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 ارتقا دهند.

تبلت میت پد T10 هواوی

میت پد T10 هواوی از تبلت‌های خوش‌قیمت با ویژگی‌های ایده‌آل برای دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان به وب‌گردی است. میت پد T10 دارای صفحه‌نمایشی ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و از تراشه‌ی کرین ۷۱۰A قدرت می‌گیرد. تبلت برند چینی مبتنی بر اندروید ۱۰ بوده که رابط کاربری EMUI 10.1 روی آن سوار شده است.

تبلت گلکسی تب A 8 سامسونگ

تبلت گلکسی تب A 8 سامسونگ را می‌توان تبلتی جمع‌وجور با کیفیت ساخت بالا دانست که توان پردازشی مناسب به همراه نرم‌‌افزاری پایدار با عملکردی نرم و روان را به کاربر ارائه می‌دهد. با این حال، عرضه‌ی محصولی ارزان‌قیمت به معنی عدم برخورداری آن از برخی از امکانات محصولات گران‌تر خواهد بود.

3 page 0001 3

قیمت موبایل امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۰

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

14 page 0001 15 1 13 page 0001 15 1 12 page 0001 15 1 11 page 0001 16 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.