کد مطلب: ۱۹۷۱۷۹

لغو دو پرواز هواپیمایی در مازندران

لغو دو پرواز هواپیمایی در مازندران

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران از لغو دو پرواز هواپیمایی مازندران خبر داد.

«سعد الله وطن‌خواه» با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون فرودگاه مازندران مشکل خاصی برای پرواز نداشته است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که بیشتر پروازها از مبدا تهران بوده و پروازهای تهران مختل است، مجبور به لغو پروازها شدیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی از لغو دو پرواز امروز در فرودگاه‌های استان خبر داد و افزود: به‌علت شرایط نامساعد جوی در تهران و فرودگاه مهر آباد، دو پرواز امروز در مسیر مشهد و تهران کنسل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران همچنین از لغو پرواز ساری به عسلویه و بالعکس، پرواز شیراز، پرواز نوشهر به تهران و ایران ایر در مسیر رامسر به تهران در روز گذشته خبر داد.

وطن‌خواه گفت: در صورت بهبود شرایط جوی، پروازهای امشب دشت‌ناز ساری و فرودگاه‌های مازندران برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت فرودگاه عملیاتی است، خاطرنشان کرد: منع پرواز از فرودگاه‌های مازندران وجود ندارد اما منتظر بهبود شرایط جوی کشور و مبدا پروازهایی که باید انجام می‌شد هستیم، از مبدأ پرواز انجام نشده است.

وطن‌خواه گفت: شرکت‌های صادرکننده بلیت به‌علت پیش‌بینی‌های وضعیت جوی و عدم اتلاف وقت مسافران بلیط ها را کنسل کردند.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران تصریح کرد: تاکنون در استان مازندران افزایش نرخ بلیت نداشتیم، ممکن است با توجه به کنسلی پروازها افزایش نرخ بلیت در برخی مکان‌های اتفاق افتاده باشد، اما تاکنون گزارشی مبنی بر این موضوع ارائه نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: با توجه به اینکه پروازهای فوق‌العاده‌ای تاکنون برای نوروز امسال اعلام نشده است، تا آخر بهمن فرم درخواست شرکت‌ها برای پیش فروش بلیت‌ها ارائه و در صورت استیبل پروازها به دفاتر فروش اعلام می‌شود.

وی در توصیه به مسافران گفت: قبل از ورود به فرودگاه بایدبا اطلاعات پرواز در تماس باشند تا از وضعیت پروازها و یا کنسلی پرواز اطلاعات کافی پیدا کنند.

مسافران می‌توانند با تلفن گویا اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ و یا ۳۳۷۱۰۰۰۰ اطلاعات پرواز فرودگاه ساری و یا ۳۳۷۱۸۰۰۴ ( روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران) تماس بگیرند و از وضعیت پروازها و دیگر مسائل سفر خود آگاه شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.