کد مطلب: ۵۵۲۶۰۳

لغو سفر رئیسی به تبریز

لغو سفر رئیسی به تبریز

سفر سیدابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جهوری به آذربایجان شرقی و شهر تبریز لغو شد‌.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدیوسف شاکری، رئیس شورای هماهنگی ستادهای رئیسی در آذربایجان شرقی، با اشاره به برنامه‌ریزی و آماده‌سازی مقدمات سفر او به این استان گفت: به دلیل ملاحظات کرونایی و قرار گرفتن تبریز در شرایط نارنجی، این سفر لغو شد.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم آمادگی کامل مقدمات استقبال از رئیسی در عصر روز سه‌شنبه، این تصمیم اتخاذ شد، افزود: امیدوارم با بهبود وضعیت کرونایی استان، آیت الله رئیسی در فرصت مناسبی به استان سفر کنند ( تسنیم ).

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که حضور سیدابراهیم رئیسی در اهواز و تجمع هواداران او بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرساز شده بود، روز گذشته پوستری منتشر شد که از حامیان او دعوت می‌کرد در مراسمی در تبریز حضور یابند.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری روز چهارشنبه ۱۹ خرداد حامیان خود را در ورزشگاه اهواز گرد هم آورد. تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این تجمع گویای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود.

این موضوع انتقاداتی را از سوی مقامات مسئول در پی داشت و با واکنش کاربران در فضای مجازی نیز مواجه شد. بر همین اساس رئیسی سفر تبلیغاتی خود را به استان فارس لغو کرد.

اما پوستری که روز گذشته منتشر شده بود، از هواداران رئیسی دعوت می‌کرد که در «اجتماع عظیمی» در مصلی امام خمینی (ره) تبریز گرد هم آیند. البته قرار بود سخنران این مراسم سردار علیرضا افشار باشد که خود داوطلب حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری بود اما پیش از اعلام نتایج صلاحیت‌ها به نفع رئیسی انصراف داد.

این تجمع در حالی قرار بود برگزار شود که دبیرخانه ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که پروتکل‌های بهداشتی در تجمع اهواز رعایت نشده بود و مشخص نبود که آیا امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گردهم‌آیی تبریز وجود دارد یا خیر. بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تجمعات انتخاباتی گسترده ممنوع است.

چندی پیش عبدالرضا رحمانی‌فضلی گفت: ما برای برگزاری میتینگ‌ها با شرط امکان استفاده از ۳۰ درصد فضا مجوز داده‌ایم ( ایسنا ).

این روزها اخبار کمبود واکسن و کندی فرایند واکسیناسیون دور دوم نیز نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.