خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۶۳۴۰

اعزام زائران به عتبات به دلیل لغو پروازها متوقف شد

اعزام زائران به عتبات به دلیل لغو پروازها متوقف شد

پرواز زائران عتبات امروز به دلیل غلظت گردوخاک به عراق لغو شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اعزام زائران به عتبات امروز به‌دلیل غلظت گردوخاک ناشی از طوفان در عراق متوقف شد. یکی از پروازها با وجود حرکت به سمت نجف مجددا به کشور بازگشت.

فارس گزارش داد، زائران عتبات که امروز صبح برای سفر به فرودگاه مراجعه کرده بودند، هم‌اکنون در بلاتکلیفی هستند. برخی از پروازها لغو شده است. به برخی دیگر از زائران هم گفته شده تا ساعت ۱۵ منتظر اعزام باشند. چرا که مسئولان فرودگاه نجف اعلام کرده‌اند که ممکن است تا بعد از ظهر از سطح غلظت گردوخاک کاسته شود و امکان برقراری پروازها فراهم شود.

البته امروز پرواز زائران از فرودگاه بین‌المللی تهران به نجف توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت مقرر انجام شد، اما به دلیل طوفان، این هواپیما از کرمانشاه دور زد و به تهران بازگشت.

امسال چندین بار است که فرودگاه‌های عراق به‌دلیل بالا بودن غلظت گردوخاک تعطیل شدند و در برخی اوقات طوفان گرد و خاک به حدی است که افراد تا فاصله ۵۰ متری را نیز نمی‌توانند ببینند.

با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی، همه سفرهای زیارتی به عتبات فقط به‌صورت هوایی انجام می‌شود و با توقف پروازها، اعزام‌های زائران نیز به حالت تعلیق در می‌آید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.