کد مطلب: ۱۴۳۲۴۳

لوبیا سبز، کلم، گوجه و خیار ایرانی در فروشگاه‌های قطر

لوبیا سبز، کلم، گوجه و خیار ایرانی در فروشگاه‌های قطر

در سوپرمارکت‌های قطر انواع سبزیجات ایرانی نظیر لوبیا سبز، کلم، گوجه فرنگی و خیار دیده می‌شود که به صورت روزانه به این کشور صادر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، پایگاه قطری گالف تایمز طی گزارشی نوشت: به رغم تحریم‌های عربستان و متحدانش علیه قطر، میوه و سبزیجات تازه برداشت‌شده از مزارع داخلی و محصولات وارداتی از کشورهای دیگر به خصوص ایران و ترکیه همچنان در حال سرازیر شدن به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های این کشور حاشیه خلیج فارس است.

این محصولات شامل مواد غذایی از جمله شیر و محصولات لبنی است که از مناطق مختلفی نظیر خاورمیانه، اروپا، آسیا و استرالیا وارد قطر می‌شود.

یک منبع آگاه در یک سوپرمارکت بزرگ قطری گفت، هواپیماهای باری تقریبا هر روز ده‌ها تن محصولات تازه را از کشورهایی نظیر ایران، هند و ترکیه به قطر می‌آورند.

وی افزود: «ما مواد مصرفی کافی برای شهروندان داریم و افزایش تقاضا برای سبزیجات تولید داخل نیز موجب شده تا مزارع داخلی بیشتر تولید کنند. همچنین برنامه‌ای برای واردات شیر تازه از هند وجود دارد.»

این گزارش حاکی است، در سوپرمارکت‌های قطر انواع سبزیجات ایرانی نظیر لوبیا سبز، کلم، گوجه فرنگی و خیار دیده می‌شود، در حالی که لوبیای تخت، فلفل قرمز و خربزه وارداتی از ترکیه نیز به چشم می‌خورد. ترکیه همچنین محصولات لبنی به قطر صادر می‌کند.

مجموعه‌ای از محصولات لبنی از دانمارک و انگلیس هم به تازگی به قفسه فروشگاه‌های قطری اضافه شده‌اند.

قطر همچنین محصولاتی نظیر کلم بروکلی، کاهو، لوبیا سبز، ذرت، زردآلو، فلفل، مارچوبه و انبه را از کشورهای هلند، تایلند، اسپانیا، فرانسه و انگلیس وارد می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.