کد مطلب: ۴۶۸۶۰۱

لیست و قیمت هتل‌های ارزان در رم و میلان ایتالیا

لیست و قیمت هتل‌های ارزان در رم و میلان ایتالیا

هتل‌های دو و سه ستاره رم ایتالیا، اقامتگاه‌هایی ارزان و مناسب هستند. وجود امکاناتی ازقبیل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و حمام تمیز و مرتب، اینترنت WiFi، موقعیت مناسب و نزدیکی به ایستگاه‌های مترو در همه این هتل‌ها مشترک است.

رم یا Rome، بزرگ‌ترین موزه بی‌سقف دنیا، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور ایتالیا است. بناهای به‌جا مانده از امپراطوری 1000 ساله روم در این شهر همچنان باقی است؛ به‌همین خاطر همه قسمت‌های این شهر تاریخی مانند قسمتی از یک موزه بزرگ هستند. همچنین مراکز اصلی برندهای مشهور مُد ورساچه، گوچی و بولگاری در این شهر قرار دارد. اصیل‌ترین پیتزا و پاستاها همراه بستنی سنتی ایتالیا، ازدیگر جاذبه‌های رم شناخته می‌شوند که هرساله گردشگران را به این شهر برمی‌گرداند.

اگر شما قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، می‌توانید هم برای تهیه بلیط رفت‌وبرگشت‌تان و هم رزرو اقامتگاه در این شهر، از خدمات سایت علی‌بابا استفاده کنید. درواقع شما می توانید مانند رزرو هتل میلان ( https://www.alibaba.ir/hotel/it-milan ) از علی بابا هتل‌های رم را نیز از داخل کشور رزرو کنید. در ادامه این مطلب، تعدادی از هتل‌ها و هاستل‌های اقتصادی شهر رم را موردبررسی قرار خواهیم داد. امیدوارم که تا آخر با ما همراه باشید.

امکانات و خدمات هتل‌های ارزان رم ایتالیا

هتل‌های دو و سه ستاره رم ایتالیا، اقامتگاه‌هایی ارزان و مناسب هستند. وجود امکاناتی ازقبیل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و حمام تمیز و مرتب، اینترنت WiFi، موقعیت مناسب و نزدیکی به ایستگاه‌های مترو در همه این هتل‌ها مشترک است. البته بعضی از این هتل‌ها امکانات بیشتری نظیر بالکن، ویو مناسب از قسمتی از شهر، دوش هیدرو ماساژ، وان و… نیز دارند. با توجه به پراکندگی میدان‌، کاخ و کلیساهای تاریخی در همه قسمت‌های رم، لازم نیست از بابت فاصله با مکان‌های مهم و تاریخی شهر دغدغه‌ای داشته باشید. غذاهای اصیل ایتالیایی در همه هتل‌ها و رستوران‌های شهر نیز طبخ می‌شوند. شما در هر هتل یا اقامتگاهی از رم که باشید، می‌توانید با فرهنگ غنی مردمان این کشور آشنا شده و از غذاهای مشهور و محبوب آن‌ها میل کنید.

اگر بودجه اختصاصی برای اقامت شما محدود است، می‌توانید به‌جز اقامت در هتل‌های درجه پایین، به اقامت در هاستل نیز فکر کنید. تفاوت هاستل با هتل در اشتراک اتاق‌ها است. در هاستل که می‌توان به آن پانسیون نیز گفت، شما یک اتاق اختصاصی دراختیار نخواهید داشت؛ بلکه فقط یک تخت رزرو خواهید کرد. بعضی از هتل‌ها هستند که امکانات هاستل (اتاق‌های مشترک) را نیز ارائه می‌کنند. شما می‌توانید باتوجه به شرابط خود، گزینه مناسب‌ را رزرو کنید. جالب است بدانید بعضی از توریست‌ها با وجود عدم کمبود بودجه اقامت هم همچنان ترجیح می‌دهند در هاستل بمانند؛ دلیل این امر، وجود امکان آشنایی با سایر افراد و ایجاد روابط اجتماعی درطول سفر است.

23rtgfbvd

معرفی اقتصادی‌ترین اقامتگاه‌های رم ایتالیا

  • هتل رم‌هلو
  • رم‌هلو یا The RomeHello ، هتلی اقتصادی و مرتب، نزدیک به ایستگاه متروی رپوبلیکای رم است. این هتل همچنین فقط سه دقیقه پیاده با جاذبه فواره تروی شهر رم فاصله دارد. وجود سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، میزتحریر و فضای مشترک هاستل ازدیگر خصوصیات این اقامتگاه است. با اقامت در این هتل و رزرو هتل میلان از علی بابا این سفر اقتصادی‌تر برایتان تمام می‌شود.
  • هتل دوموس هلنا
  • دوموس هلنا یا Domus Helena، مکانی نزدیک به متروی ویتوریو امانوئل رم محسوب می‌شود که با کولوسئوم (یکی از جاذبه‌های مشهور رم) فقط 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. وجود سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، یک تراس مشترک و مبلمان مدرن از ویژگی‌های این اقامتگاه اقتصادی در شهر رم است.
  • هتل رزیدنتسه آرجیلتو
  • رزیدنتسه آرجیلتو یا Residenze Argileto، یکی دیگر از اقامتگاه‌های به‌صرفه رم شناخته می‌شود که علاوه‌بر امکاناتی که قبلا نام بردیم، از اسپای رایگان و یک تراس پشت‌بام با مناظر پانارومیک برخوردار است. اتاق‌هایی با کفپوش مرمرین و سقف با تیرک‌های چوبی، فضایی متفاوت به این هتل می‌بخشد.
  • هتل ناتسیوناله ۵۱ گروپ
  • ناتسیوناله ۵۱ گروپ یا Nazionale 51 Group، اقامتگاهی اقتصادی و شیک در قلب رم است. کفپوش پارکت و مبلمان شیک از امتیازات این هتل کوچک هستند. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید هر روز صبحانه‌ای خوشمزه را بدون هزینه در اتاق خود میل کنید.
  • هتل سان آنسلمو
  • سان آنسلمو یا San Anselmo، اقامتگاهی واقع‌در منطقه مسکونی شیک «آونتینو» است. این هتل در ویلایی قرن نوزدهمی قرار دارد که به کلیسای «سنت آنسلمو» اشراف و داخل یک باغ زیبا قرار دارد. زمانی‌که آب‌وهوا در رم ایتالیا خوب باشد، صبحانه مهمانان در این باغ سرو می‌شود.

مقاله مرتبط : راهنمای سفر از خوی به استانبول با اتوبوس

علاوه‌بر مواردی که عنوان شد، هتل‌های اقتصادی دیگری نیز در این شهر وجود دارند. شما می‌‌توانید هنگام رزرو بلیط یا هتل در شهرهای رم و میلان ایتالیا، همه گزینه‌های موجود را بینید؛ این گزینه‌ها از داخل ایران قابل دسترسی هستند. معمولا رزرو هتل در رم، همراه رزرو هتل میلان از علی بابا انجام می‌شود؛ چراکه رم و میلان دو شهر بزرگ ایتالیا هستند که بیشترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری را درخود دارند.

r45tfgbvc

دانستنی‌های ضروری در سفر به ایتالیا

هر کشور فرهنگ و قوائد خاصی دارد که بی‌توجهی به آن‌ها توسط مردم آن کشور، بی‌احترامی تلقی می‌شود. قوانینی نیز وجود دارد که آگاهی از آن‌ها و رعایت کردنشان، می‌تواند سفر خوب و بی‌دغدغه‌ای برای‌تان بسازد. اولین نکته‌ای که قبل از سفر به ایتالیا باید بدانید، این است که سرویس بهداشتی‌های این کشور (مانند سایر کشورهای اروپایی) کوچک هستند؛ حتی در هتل‌های لوکس و بزرگ نیز سرویس‌ها به‌همین شکل ساخته شده‌اند. استفاده از سرویس های عمومی شهر نیز رایگان نیست؛ بنابراین اگر قصد گشت‌وگذار در شهر را داشتید، چند یورو در کیف پولتان بگذارید. دراین‌صورت زمانی‌که به سرویس بهداشتی مراجعه کردید، می‌توانید هزینه 5/1 یورویی برای هربار استفاده از آن‌ها را بپردازید. کنار کوچک‌بودن توالت‌های ایتالیا، استفاده از لیف در این کشور رایج نیست؛ محال است بتوانید در این کشور لیف پیدا کنید! بنابراین این وسیله شخصی را از همینجا با خود ببرید.

مقاله مرتبط : سفرهای بیشتر با پول کمتر

بهتر است اطلاع داشته باشید که زمان مراجعه به کلیساها، لباس مناسب پوشیده باشید یا در کیفتان لباس مناسب کلیسا همراهتان باشد. در کلیساهای این کشور باید از شانه تا زانوهایتان پوشیده باشد. اگرچه استفاده از سرویس بهداشتی رایگان نیست؛ اما استفاده از شیر آب‌های عمومی در ایتالیا کاملا رایگان است. در همه سطح شهر شیرهای آب وجود دارند. بهتر است با خود یک بطری داشته باشید تا اگر تشنه‌تان شد، بطری‌تان را پر کنید. در مراجعه به سایر مکان‌های تفریحی و طبیعی ایتالیا، حتما هنگام خرید بلیط بپرسید که تا کی می‌توانید از آن بلیط استفاده کنید؛ چراکه در بعضی از مکان‌ها باید چند بار بلیط بخرید. این موارد تعدادی از قوانین حاکم در فرهنگ ایتالیایی بودند که می‌تواند راهنمای شما در سفرتان به شهرهایی مانند رم و میلان باشد. البته هنگام رزرو هتل رم یا رزرو هتل میلان از علی بابا این سایت اطلاعات دیگری درخصوص این شهرها را نیز دراختیار شما قرار می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.