کد مطلب: ۴۰۹۴۴۳

سفرهای بیشتر با پول کمتر

سفرهای بیشتر با پول کمتر

یکی از بهترین راه‌های سفر ارزان، خریدن بلیط چارتر است. بلیط چارتر، هزینه اولیه سفر شما را کاهش می‌دهد تا بتوانید پولتان را جاهایی خرج کنید که برایشان هیجان دارید. در این مطلب با هم چند راه ساده‌ی ارزان سفر کردن را می‌خوانیم.

عاشقان سفر می‌دانند که به تعداد آدم‌های دنیا، راه هست برای ارزان و به صرفه سفر کردن. وقتی سفر را دوست دارید و قصد دارید فصلی چند بار به جاهای مختلف کشور یا حتی جهان سر بزنید، باید بهترین راه‌های سفر ارزان را بلد باشید. اگر زمان سفرتان را در بازه‌های خلوت سال انتخاب کنید، با دقت بلیط بخرید و وسایلی که نیاز دارید را بردارید، می‌توانید تا نیمی از هزینه سفرتان را صرفه‌جویی کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از بهترین راه‌های سفر ارزان، خریدن بلیط چارتر است. بلیط چارتر، هزینه اولیه سفر شما را کاهش می‌دهد تا بتوانید پولتان را جاهایی خرج کنید که برایشان هیجان دارید. در این مطلب با هم چند راه ساده‌ی ارزان سفر کردن را می‌خوانیم. پس با خرید بلیط چارتر از علی بابا، حتما این مطلب را هم بخوانید.

33567

در فصل‌های ارزان سفر کنید

حالا دیگر همه می‌دانند که در فرهنگ گردشگری زمان‌هایی به نام High season یا فصل‌های شلوغ داریم که در آن‌ها به دلیل ترافیک زیاد سفر، هم گیر آوردن هتل و بلیط و… سخت است و هم قیمت همه این‌ها به خاطر افزایش تقاضا به شدت بالا می‌رود. بهتر است اگر سفر واجبی در پیش ندارید، برنامه‌هایتان را به زمان‌های خلوت و ارزان موکول کنید. مثلا در ایران، عید نوروز، تابستان و تعطیلات سالانه همیشه شلوغ و گران قیمت محسوب می‌شوند اما پاییز و زمستان برای کسانی که می‌خواهند در ارزانی و خلوتی سفر کنند عالی هستند. بلیط چارتر خودتان را برای یکی از زمان‌های ارزان سال بخرید و از سفر آرامتان لذت ببرید!

44567

بلیط چارتر از علی بابا بخرید

اگر سفرتان هوایی است، احتمالا از قیمت خیلی زیاد بلیط هواپیما تعجب کرده‌اید. راه حل سفر ارزان هوایی، خرید بلیط چارتر است. در وب سایت علی بابا شما می‌توانید با انتخاب تاریخ سفر، تمام بلیط‌های چارتر آن روز را از هواپیمایی‌های مختلف ببینید و بهترین قیمت و زمان را برای خودتان انتخاب کنید. بلیط چارتر گاهی حتی به نصف قیمت بلیط‌های سیستمی به فروش می‌رسد و برای شما که می‌خواهید ارزان سفر کنید گزینه مناسبی خواهد بود. برای خرید بلیط چارتر از علی بابا، به این صفحه بروید، روز پرواز رفت و برگشتتان را مشخص کنید و در کمتر از پنج دقیقه بلیطتان را بخرید!

سفر سبک، سفر ارزان

خودتان را با یک کوله پشتی سنگین وزن در شهری تصور کنید که به آن سفر کرده‌اید. وقتی وسایل زیادی دارید، مجبور خواهید شد برای رفت و آمد از تاکسی و آژانس استفاده کنید و این یعنی خرج بیشتر. هیچکس دوست ندارد با یک ساک بزرگ یا کوله سنگین، خیابان‌های شهری را متر کند، حتی اگر آن شهر زیباترین شهر کشور باشد! بنابراین بهتر است چیزهایی انتخاب کنید که مطمئن هستید به کارتان می‎‌آیند. مثلا اگر کیفیت دوربین موبایلتان خوب است و سفرتان هم به شکل تخصصی برای عکاسی انجام نمی‌شود بی‌خیال بردن دوربین شوید (و با این کار خیال خودتان را از امنیت دوربینتان راحت کنید). یا دقیقا به تعداد روزهای سفرتان لباس بردارید. یک سفر سه روزه آخر هفته، نیازی به سه کاپشن و چندین شلوار ندارد! فقط در حدی لباس ببرید که همیشه تمیز بپوشید. کیف سبک به شما اجازه می‌دهد بیشتر پیاده روی کنید و کمتر برای رفت و آمدتان هزینه بپردازید.

دسته جمعی سفر کنید

سفرهای دسته جمعی همیشه خاطرات بیشتری برای ما به جا می‌گذارند و بیشتر هم خوش می‌گذرانیم! اما نه فقط به خاطر حضور دوستان و عزیزانمان، بلکه به خاطر این که این حضور، یک جورهایی باعث می‌شود در نهایت کمتر پول خرج کنیم. در یک سفر چند نفره، شما می‌توانید پول رزرو هتل یا اقامتگاه را تقسیم کنید، به جای غذا خوردن در رستوران‌های گران‌قیمت، غذای فوری بخورید و لذت ببرید و همچنین چون دستتان در خرج کردن باز شده، حتی در سفر به جاهای بیشتری بروید!

از قبل مقصدتان را بشناسید

اگر به شهری سفر می‌کنید که تا به حال به آن نرفته‌اید، بهتر است از گوگل یا انواع اپلیکیشن‌های گردشگری کمک بگیرید و آن شهر را تا حد ممکن بشناسید. وضعیت حمل و نقل عمومی‌اش را بررسی کنید تا از قبل بدانید آیا می‌توانید با مترو یا اتوبوس به مسیرهای مورد نظرتان بروید یا باید همه جا تاکسی بگیرید؟ رستوران‌ها را مرور کنید تا نزدیک‌ترین‌ها به محل اقامت (و صد البته بودجه‌تان) را پیدا کنید و پول عجیب و غریبی بابت غذا ندهید. بهتر است از قبل هتلتان را رزرو کنید اما اگر این کار را نکرده‌اید، به دنبال اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب بگردید یا در مجموعه‌های بومگردی اقامت کنید. بهتر است که با اطلاع و آگاهی وارد شهر شوید، چون گاهی وقت‌ها همین ناآگاهی می‌تواند باعث شود جاهایی پول خرج کنید که اصلا از اول به آن‌ها نیاز نداشته‌اید!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.