کد مطلب: ۶۱۹۳۶۰

ماشین لباسشویی‌های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰

ماشین لباسشویی‌های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰

ماشین لباسشویی به عنوان یکی از ملزومات هر خانه‌ای شناخته می‌شود. وسیله‌ای پرکاربرد که هر خانواده‌ای باتوجه به نیاز، میزان استفاده و بودجه خود پس از بررسی‌های لازم و کافی اقدام به خرید  لباسشویی کنید. به‌ همین جهت یکی از دغدغه‌های هر خانواده انتخاب و خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی خواهد بود، چراکه امروزه در بازار لوازم خانگی به‌ویژه ماشین لباسشویی شاهد مقدار زیادی تلاطم و عدم ثبات هستیم. به‌منظور جلوگیری از عدم اطمینان و انتخاب بهترین مدل در این مقاله قصد داریم برخی از ماشین لباسشویی های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰ را بشناسیم و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها را بررسی کنیم.

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌دهیم، حق انتخاب‌های شما را در خصوص خرید ماشین لباسشویی افزایش دهیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اهمیت انتخاب ماشین لباسشویی های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰ چیست؟

یکی از دلایل مهمی که باید در ذهن داشته باشیم این است که ماشین لباسشویی جزو وسایل لازم و ضروری هر خانه به حساب می‌آید و که در حالت عادی نزدیک به بیش از ۱۰ سال عمر مفید دارد. پس بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی را درخصوص مدل‌های موجود در بازار به‌دست آورید تا بتوانید یک محصول خوب، باکیفیت و بادوام خریداری نمایید.

وجود تنوع برند و مدل‌های زیاد ماشین لباسشویی ایرانی در بازار، انتخاب ماشین لباسشویی خوب کمی سخت شده است. از طرف دیگر افزایش قیمت‌ها در بازار ایران سبب شده فروش محصولات داخلی افزایش داشته باشد. همچنین باتوجه به قوانین جدید در ارتباط با واردات محصولات خانگی و ممنوعیت ورود برندهای خارجی به بازار محصولات لوازم خانگی، مشتریان با انتخاب‌های محدودتری مواجه خواهندشد و بیشتر به سمت برندهای ایرانی خواهندرفت.

پس چه بهتر که در این مقاله ماشین لباسشویی های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰ را بررسی کنیم.

نکات ر اهنمای خرید ماشین لباسشویی های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰

قطعا هنگام خرید هریک از لوازم خانه دانستن ویژگی‌ها و خصوصیات آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در این قسمت از مقاله می‌خواهیم برخی از مواردی که هنگام خرید یک ماشین لباسشویی ایرانی باید به آن توجه کنید و می‌تواند در خرید شما تاثیرگذار باشد را بررسی کنیم.

ظرفیت و گنجایش

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام خرید ماشین لباسشویی به آن دقت کرد، ظرفیت و اندازه آن است. عموما خانواده‌های کم‌جمعیت (۲ نفر) مناسب‌ترین ماشین‌ لباسشویی ۵ کیلویی است. اگر تعداد خانواده شما ۳ الی ۴ نفره است، عموما باید از لباسشویی با ظرفیت ۷ الی ۸ کیلویی استفاده کنید همچنین، برای خانواده‌هایی که جمعیت بیش از ۵ نفر دارند، ظرفیت ۹ کیلوگرم به بالا را توصیه می‌کنیم.

مصرف انرژی

قطعا یکی از پرچالش‌ترین و حساس‌ترین ویژگی لوازم برقی خانه برای مصرف‌کنندگان، میزان مصرف انرژی آن خواهدبود. برای بسیاری از افراد و خانواده‌ها این ویژگی مهم‌ترین دلیل انتخاب یک وسیله برقی به‌ویژه ماشین لباسشویی است. البته به لطف پیشرفت فناوری ساخت لوازم برقی خانه امروزه کمتر وسیله‌ای را پیدا خواهید کرد که مصرف انرژی بالایی داشته باشد و عمدتا ماشین لباسشویی‌ها مصرف برق به‌مراتب کمتری نسبت به گذشته دارند.

سرعت چرخش موتور

یکی از فاکتورهای مهم درخصوص کیفیت ماشین لباسشویی، سرعت چرخش موتور است. هرچه میزان سرعت گردش موتور در لباسشویی بیشتر باشد میزان آب خارج‌شده از البسه نیز افزایش می‌یابد در نتیجه لباس‌های شما سریع‌تر خشک خواهند شد. البته لازم به ذکر است که هرچه میزان رعت چرخش موتور بیشتر باشد قیمت لباسشویی افزایش خواهدیافت. عمدتا ماشین لباسشویی‌های بازار سرعت گردش موتور ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ را دارند.

صفحه نمایش

وجود صفحه‌نمایش در ماشین لباسشویی به شما کمک می‌کند تا از وضعیت دستگاه به خوبی آگاه باشید. همچنین اطلاعاتی که به شما نمایش داده می‌شود می‌تواند در جهت شستشوی بهتر به شما کمک کند.

حال که با ویژگی‌های ماشین لباسشویی هنگام خرید آشنا شدید در ادامه مقاله قصد داریم تا پرفروش‌‌ترین ماشین لباسشویی های ایرانی در زمستان ۱۴۰۰ را بررسی کنیم و توضیحات مفیدی را درخصوص هرکدام ارائه دهیم.

پرفروش ‌ترین ماشین لباسشویی ایرانی

فصل زمستان برای بازار لوازم خانگی بسیار پرالتهاب و همراه با تغییرات گسترده‌ای بود. از طرفی افزایش قیمت ارزها مانند دلار سبب افزایش وحشتناک قیمت لوازم خانگی خارجی در بازار شد. همچنین قانون منع واردات محصولات خانگی خارجی فرصت مناسب و ایده‌آلی را برای تولیدکنندگان داخلی و ایرانی فراهم کرد تا بتوانند بازار این محصولات را تصاحب کنند.

برندهای ایرانی ماشین لباسشویی در ایران عموما اسنوا، آبسال و پاکشوما هستند که هرکدام از آن‌ها مدل‌های پرفروشی دارند. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از ماشین‌ لباسشویی های پرفروش ایرانی در زمستان ۱۴۰۰ را معرفی کنیم.

برای آسان‌تر شدن دسته‌بندی مدل‌ها در مقاله سعی کردیم معیار معرفی، تفکیک برندهای ایرانی باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از ماشین لباسشویی های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰

پاکشوما یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین برندهای لوازم خانگی است و مدت‌ها خانواده‌ها از آن استفاده می‌کنند. بسیاری پاکشوما را با محصولات بهداشتی می‌شناسند.

  1. مدل TFB-95402

لباسشویی پاکشوما TFB-95402 سری L یکی از جدیدترین و زیباترین لباسشویی‌های برند پاکشوما است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ایده‌آل آن ظرفیت ۹ کیلوگرمی، سرعت گردش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه و رنگ‌بندی سفید و نقره‌ای آن است.

این مدل دارای ۱۴ برنامه اصلی و ۶ برنامه شستشو کمک برای انواع البسه شما دارد. این لباسشویی با موتور اینوتر نسل BLDC، ورودی مجزا آب سرد و گرم جهت کاهش مصرف انرژی، وجود چند برنامه شستشو اقتصادی توانسته است درجه انرژی A+++و توان مصرفی بهینه‌ای را به خود اختصاص دهد.

برخی دیگر از ویژگی‌های خاص این مدل را در ذیل مشاهده می‌کنید:

  1. فناوری کنترل میزان کف اتوماتیک
  2. فناوری اتوکشی آسان هنگام شستشو برای جلوگیری از چروک‌های عمیق
  3. دستگیره درب ارگونومی و الکترومگنتیک
  4. موتور اینورتر کم مصرف و بی صدا
  5. قدرت شستشوی بالا با دیگ الماسه

از این مدل به‌عنوان یکی از ماشین‌ لباسشویی های پرفروش ایرانی در زمستان ۱۴۰۰ نام می‌برند و توانسته فروش مطلوبی را در این فصل کسب کند.

ماشین لباسشویی اسنوا در لیست ماشین لباسشویی های ایرانی پرفروش بازار در زمستان ۱۴۰۰

یکی از برندهای پیش‌رو لوازم خانگی، اسنوا است. شاید به جرات بتوان گفت اسنوا قابلیت رقابت با دیگر برندهای خارجی لوازم خانگی را دارد. چرا که توانسته با بروزترین متدها و روش‌های طراحی محصولات خانگی بازار ایران را تاحد زیادی متحول کند.

قطعا مدل‌های اسنوا از پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی های ایرانی در فصل زمستان بوده است. اما در این مطلب ما فقط دو مدل از پرفروش‌ترین‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  1. مدل SWM-84608

2 23

این مدل یکی از محصولات جدید شرکت اسنوا است. این محصول نمونه تکمیل شده مدل قدیمی SWM-843 است که مهندسان شرکت اسنوا این محصول را با کیفیت بالاتر و اضافه نمودن قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی به بازار عرضه کرده‌اند.

از خصوصیات این مدل لباسشویی می‌توان ظرفیت ۸ کیلویی آن و ۱۴ برنامه شستشوی فعال که برای شستشوهای متفاوت خود استفاده کنید. همچنین برخی از ویژگی‌های خاص این مدل لباسشویی اسنوا که سبب شده تا میزان فروش بالایی را داشته باشد در زیر بیان می‌کنیم

  1. موتور هوشمند BLDC دایرکت درایو دون لرزش و صـدا
  2. اضافه کردن لباس حین شستشو
  3. افزودن و آبکشی کامل لباس‌های از پیش شسته شده
  4. حل‌شوندگی آسان مواد شوینده در آب سرد با سیستم حباب‌ساز

در انتها جالب است بدانید، به دلیل میزان فروش بالای این مدل از اسنوا مدتی در بازار ناموجود شد و اسنوا در تلاش است میزان تولید این محصول را افزایش دهد.

  1. مدل SWD-571W

3 20

مدل SWD-571W محصول جدید شرکت اسنوا از سری محصولات هارمونی است. این ماشین لباسشویی با ویژگی‌های ظاهری جدید و قابلیت‌های فنی ارتقا یافته نسبت به مدل‌های قبلی اسنوا معرفی شده است. ظرفیت این لباسشویی ۷ کیلوگرم و در دسته تمام اتوماتیک اسنوا به شمار می رود. در قسمت جلوی این دستگاه پنل مجهز به نمایشگر LED قرار داده شده است.

ماشین لباسشویی آبسال

آبسال یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی لوازم خانگی است. عمده شهرت این برند به تولید کولرهای آبی برمی‌گردد. آبسال توانسته در چندسال اخیر با سرمایه‌گذاری وارد بازار دیگر لوازم خانگی شود و محصولات باکیفیت و جذابی را روانه بازار کند. به‌طوریکه برخی از این محصولات در زمره پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است.

عموما لباسشویی‌های آبسال نسبت به دیگر برندهای ایرانی در بازار ارزان‌تر و برای خانوارهایی که توان مالی بالایی ندارند مناسب‌تر هستند.

در ادامه یکی از ماشین لباسشویی های پرفروش ایرانی در زمستان ۱۴۰۰ برند آبسال را بررسی می‌کنیم.

  1. مدل REN7112-W

4 13

یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های لباسشویی آبسال با چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. این مدل در دو رنگ سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود. همچنین تمامی قطعات برقی این مدل ساخت اروپا نیز است.

برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مدل را در زیر میخوانید:

  1. برنامه سریع شستشو در کمتر از ۲۰ دقیقه
  2. سیستم خودکار عیب‌یاب
  3. تنظیم خودکار حجم آب ورودی برای شستشو
  4. باز شدن ۱۸۰ درجه درب
  5. تنوع بالا برنامه شستشو برای البسه
  6. مصرف انرژی A+++
  7. صفحه بزرگ LCD و کنترل لمسی

بازار لوازم خانگی در ایران روبه گسترش هست و بسیاری از تولیدکنندگان به‌ویژه داخلی در تلاش هستند مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کنند. یکی از لوازم پرکاربرد در بین خانوارها ماشین لباسشویی است که هر خانواده باتوجه به شرایط خود اقدام به خرید مدل‌های مختلفی از آن می‌کنند.

باتوجه به تلاطم‌های اخیر در این بازار بهتر است قبل از اقدام به خرید، انواع ماشین لباسشویی در بازار را بررسی کرده و براساس نیاز خود خرید خودرا انجام دهد. در این مطلب سعی کردیم پرفروش‌ترین ماشین‌ لباسشویی های در زمستان ۱۴۰۰ را معرفی کرده تا دید مناسبی را به خریداران دهیم و میزان مطلوبیت آن‌ها از خرید را افزایش دهیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.