کد مطلب: ۶۵۸۸۳۷

میلیاردها بیبی دوج در ماموریت میلیاردی تبدیل

میلیاردها بیبی دوج در ماموریت میلیاردی تبدیل

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، جشنواره‌ای هیجان‌انگیز برگزار می‌کند، مأموریت میلیاردی تبدیل. جشنوارهٔ «ماموریت میلیاردی تبدیل»، بسیار ساده است؛ اگر در طول بازهٔ جشنواره (۱ خرداد تا انتهای ۲۰ خرداد ۱۴۰۱)، در تبدیل، ثبت نام و احراز هویت کنید، ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج به‌صورت آنی، هدیه دریافت می‌کنید.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، جشنواره‌ای هیجان‌انگیز برگزار می‌کند، مأموریت میلیاردی تبدیل. جشنوارهٔ «ماموریت میلیاردی تبدیل»، بسیار ساده است؛ اگر در طول بازهٔ جشنواره (۱ خرداد تا انتهای ۲۰ خرداد ۱۴۰۱)، در تبدیل، ثبت نام و احراز هویت کنید، ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج به‌صورت آنی، هدیه دریافت می‌کنید.

هم‌چنین اگر در بازهٔ جشنواره، دوستان خود را به تبدیل دعوت کنید، به‌ازای دعوتِ هر یک از دوستان خود، ۶۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه می‌گیرید.

1

صرافی ارز دیجیتال تبدیل چیست؟

تبدیل (به آدرس tabdeal.org)، یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی است که بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این صرافی معتبر ایرانی، با ارائهٔ ابزارهای حرفه‌ای معامله، هم برای کاربران حرفه‌ای و هم برای کاربران مبتدی، مکانی امن و آسان را برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌است.

646456

«ماموریت میلیاردی تبدیل» چیست؟

در بازهٔ این جشنواره (۱ خرداد تا انتهای ۲۰ خرداد ۱۴۰۱)، اگر در تبدیل، ثبت‌نام و احراز هویت کنید، به‌محض تأیید احراز هویت شما در صرافی تبدیل، ۴۰۰ میلیون بیبی دوج، به‌صورت به شما هدیه می‌شود. هم‌چنین اگر دوستان خود را به تبدیل دعوت کنید، به‌محض تأیید احراز هویت هر یک از دوستان خود، ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوج، به‌صورت آنی هدیه می‌گیرید؛ یعنی هم دوست شما ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج هدیه می‌گیرد و هم شما ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوج هدیه می‌گیرید.

هرچه تعداد دوستان دعوتی شما در این جشنواره، بیشتر باشد، هدیهٔ دریافتی شما، بیشتر خواهدبود و می‌توانید میلیاردها بیبی دوج دریافت کنید.

47567

چگونه در ماموریت میلیاردی تبدیل شرکت کنم؟

اگر تاکنون در تبدیل، ثبت نام و یا احراز هویت نکرده‌اید، با تکمیل ثبت‌نام و احراز هویت خود در تبدیل، می‌توانید ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج دریافت کنید. سپس می‌توانید کد یا لینک دعوت خود را برای دوستان خود بفرستید و به آن‌ها نیز اطلاع دهید که می‌توانند با استفاده از کد دعوت شما، در تبدیل، ثبت‌نام و احراز هویت کنند و ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج هدیه بگیرند.

به‌ازای هر یک از دوستان دعوتی شما که در تبدیل، احراز هویت خود را تکمیل کنند و به تأیید تیم پشتیبانی تبدیل برسد، ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوج، هدیه خدمت شما تقدیم می‌شود. هرچه تعداد دوستان احراز‌هویت‌شدهٔ شما در بازهٔ جشنواره، بیشتر باشد، هدیهٔ دریافتی شما نیز بیشتر خواهدبود و به همین طریق می‌توانید میلیاردها بیبی‌دوج دریافت کنید.

البته در نظر داشته‌باشید که وقتی دوستان خود را به تبدیل دعوت می‌نمایید، علاوه‌بر ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوجی که دریافت می‌کنید، درصدی از کارمزد معاملات آن‌ها نیز به شما تعلق می‌گیرد و از این طریق می‌توانید یک درآمد ارز دیجیتالی رایگان به‌دست آورید.

مزایای صرافی ارز دیجیتال تبدیل

تبدیل، یک صرافی پیشرو در میان صرافی‌های ایرانی است که بخشی از مزایای آن، به شرح زیر است:

• متنوع‌ترین بازار معاملاتی در ایران با پشتیبانی بیش از ۹۰ ارز دیجیتال

• برخورداری از امنیت بالا

• پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین

• مشاورهٔ رایگان

• خرید آسان ارز دیجیتال با یک کلیک

• امکان تبدیل مستقیم هر ارز دیجیتال به هر ارز دیجیتال دیگر (Swap)

• ثبت‌نام و احراز هویت سریع و ساده

• امکان کسب درآمد از طریق دعوت از دوستان به تبدیل

• امکان خرید و فروش و واریز و برداشت ۲۴ ساعته

• سفارش حد ضرر (Stop loss) و OCO

• اپلیکیشن موبایل

• کیف پول اختصاصی و امن برای هر کاربر

• شبکه‌های متنوع انتقال ارز دیجیتال

سؤالات متداول

ممکن است سؤالات زیادی در مورد ماموریت میلیاردی تبدیل (به آدرس https://tabdeal.org/babydoge-mission ) داشته‌باشید.

در این‌جا می‌توانید سؤالات متداولی را ببینید که شاید سؤال شما هم باشند.

کلیت جشنواره، به چه صورت است؟

اگر در بازهٔ جشنواره (۱ خرداد تا انتهای ۲۰ خرداد ۱۴۰۱)، در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، ثبت‌نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل نمایید و احراز هویت شما به تأیید تیم پشتیبانی تبدیل برسد، ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج به‌صورت آنی و بدون قرعه‌کشی، هدیه به شما تقدیم می‌شود. هم‌چنین اگر کد یا لینک دعوت خود را برای دوستان خود بفرستید و از طریق آن در تبدیل ثبت‌نام کنند و احراز هویت خود را تکمیل نمایند، به‌ازای هر دوستی که احراز هویتش توسط تیم پشتیبانی تبدیل، تأیید شود، ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوج، به‌صورت آنی به شما تقدیم می‌گردد.

مقدار هدیه، چقدر است و چگونه اهدا می‌شود؟

مقدار هدیه در ماموریت ثبت‌نام، ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج است و در ماموریت دعوت از دوستان، ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوج است. این هدایا، در کیف پول تبدیل شما شارژ می‌شود. توجه داشته‌باشید که در ماموریت دعوت از دوستان، هرچه تعداد دوستانِ احرازهویت‌شده در بازهٔ جشنواره، بیشتر باشد، مقدار هدیهٔ بیبی‌دوج، بیشتر خواهدبود.

هنوز در تبدیل، حساب کاربری ندارم، آیا می‌توانم در این جشنواره شرکت کنم؟

بله شما می‌توانید هم‌اکنون در تبدیل ثبت‌نام نمایید و با تکمیل احراز هویت خود، به‌صورت آنی و بدون قرعه‌کشی، ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج هدیه بگیرید. سپس می‌توانید دوستان خود را به تبدیل دعوت نمایید و به‌ازای تکمیل احراز هویت توسط هر کدام از دوستانِ دعوتی خود، ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوج به‌صورت آنی هدیه بگیرید.

هدایای جشنواره، چه زمانی واریز می‌شوند؟

در ماموریت ثبت‌نام، لحظاتی بعد از این‌که احراز هویت شما توسط تیم پشتیبانی تبدیل تأیید شود، ۴۰۰ میلیون بیبی‌دوج به کیف پول تبدیل شما واریز می‌شود. در ماموریت دعوت از دوستان نیز، لحظاتی بعد از این‌که احراز هویت هر دوستِ دعوتی شما، توسط تیم پشتیبانی تبدیل تأیید شود، ۶۰۰ میلیون بیبی‌دوج به کیف پول تبدیل شما واریز می‌شود. از طریق مراجعه به «تاریخچه» و سپس قسمت «جوایز»، می‌توانید این هدایا را مشاهده نمایید.

چگونه می‌توان از هدیهٔ بیبی‌دوج استفاده کرد؟

می‌توانید هدیهٔ بیبی‌دوج خود را در کیف پول امن و اختصاصی خود در تبدیل نگه‌داری کنید. هم‌چنین می‌توانید در قسمت «تبدیل مقادیر اندک دارایی»، دارایی بیبی‌دوج خود را به تتر تبدیل نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.