کد مطلب: ۶۷۱۵۲۲

متقاضیان استیضاح از توضیحات وزیر صمت قانع نشدند

متقاضیان استیضاح از توضیحات وزیر صمت قانع نشدند

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نمایندگانی که خواهان استیضاح وزیر صمت هستند، از توضیحات وی درباره عملکرد خود قانع نشدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگانی که خواهان استیضاح وزیر صمت هستند، از توضیحات وی درباره عملکرد خود قانع نشدند.

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به نشست امروز اعضای این کمیسیون با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این نشست برای بررسی موضوع استیضاح آقای فاطمی امین برگزار شد.

وی با بیان اینکه طراحان استیضاح مواردی که وجود داشت را در این جلسه بیان کردند، ادامه داد: وزیر صنعت نیز توضیحاتی درباره عملکرد خود به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: پس از ارائه توضیحات وزیر، متقاضیان استیضاح، از پاسخ‌های فاطمی‌امین قانع نشدند، البته تا صبح فردا طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طراحان فرصت دارند تا نظرشان درباره استیضاح وزیر را اعلام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان استیضاح وزیر صمت در نظر خود تا صبح فردا باقی بمانند، فردا(سه‌شنبه ۷ تیر) این طرح از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.