کد مطلب: ۶۷۰۵۱۳

در گفتگوی تجارت‌نیوز با نماینده مجلس مطرح شد:

استیضاح فاطمی امین به احتمال زیاد منتفی می‌شود

استیضاح فاطمی امین به احتمال زیاد منتفی می‌شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع اعلام وصول استیضاح فاطمی امین، گفت: به احتمال زیاد تعدادی از نمایندگان امضای خود را پس می‌گیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع اعلام وصول استیضاح فاطمی امین در مجلس، گفت: به احتمال زیاد تعداد زیادی از نمایندگان امضای خود را از استیضاح وزیر صمت پس می‌گیرند.

محمد صفایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: عملکرد آقای فاطمی امین در وزارت صمت قابل قبول بوده است. از همین رو تعداد زیادی از نمایندگانی که طرح استیضاح ایشان را امضا کرده بودند امضای خود را پس خواهند گرفت.

نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی به تجارت‌نیوز گفت: در زمینه صنعت خودرو هم عملکرد آقای فاطمی امین قابل قبول بوده است. ایشان فرد لایقی برای این پست هستند و به امید خدا شاهد ادامه فعالیت ایشان در وزارت صمت خواهیم بود.

وی افزود: خودروسازی هم یکی از مهمترین صنایع کشور بوده که توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان نیاز دارد.

صفایی در پایان خاطرنشان کرد: برآیند عملکردی وزارت صمت در مدت تصدی آقای فاطمی امین مثبت بوده است. به احتمال زیاد استیضاح ایشان نیز منتفی می‌شود.

استیضاح فاطمی امین چه روزی بررسی می‌شود؟

براساس دستورکار این هفته کمیسیون صنایع مجلس، جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت از سوی تعدادی از نمایندگان در تاریخ دوشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. این نشست که باید با حضور شخص وزیر و در صحن مجلس برگزار شود می‌تواند صحنه‌ای تعیین کننده برای فعالان اقتصادی و صنعتی کشور باشد.

در طول هفته گذشته برخی رسانه‌ها از پس گرفتن امضا توسط برخی از نمایندگان مجلس در طرح استیضاح وزیر صمت خبر داده بودند. این موضوع شائباتی را پیرامون عملی شدن این طرح در روز دوشنبه ایجاد کرده است. هرچند نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیشتر در همین زمینه گفته بود: استیضاح فاطمی امین با ۳۶ امضا به کمیسیون صنایع ارجاع شده و احتمال کاهش امضا‌ها کم است.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سیدرضا فاطمی امین تبدیل به دومین عضو کابینه سیزدهم خواهد شد که از ترکیب دولت خارج می‌شود یا خیر؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید

    یک تشر به منتقدین زده شد همه غلاف کردن در اصطلاح. دموکراسی یعنی این