کد مطلب: ۶۴۹۸۸۹

محدودیت‌های تردد تعطیلات عید فطر اعلام شد

محدودیت‌های تردد تعطیلات عید فطر اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های تردد در جاده‌های شمالی در تعطیلات عید فطر و پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با نزدیک شدن به ایام عید فطر و افزایش تردد به مناسبت تعطیلات مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اعمال محدودیت‌ها خبر داد.

به نقل از ایرنا ، احمد شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر گفت: تردد موتورسیکلت از ۱۲ ظهر روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه تا ساعت شش روز شنبه ۱۷ ماه جاری در مسیرهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: عبور موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه عبور انواع تریلر، کامیون و کامیونت از مسیر کرج - چالوس کماکان ممنوع است گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ یکشنبه و سه‌شنبه دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

همچنین در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

شیرانی یادآور شد: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلرها ممنوع است

وی تاکید کرد: تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است همچنین عبور همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۶ ماه جاری از مسیر هراز ممنوع است.

به گفته شیرانی، تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل از رودهن به آب اسک به صورت یکطرفه است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره با محدودیت اعمال شده در مسیر تهران - فیروز کوه - قائم شهر نیز گفت: عبور انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی، در مسیر آستارا - اردبیل و بالعکس عبور انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ و از ساعت ۸ تا ۲۴ به تاریخ ۱۲، ۱۳ و ۱۶ ماه جاری در مسیرهای یاد شده ممنوع است.

شیرانی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های اعلام شده بستگی به افزایش حجم عبور در مسیرها دارد و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.