کد مطلب: ۱۴۹۰۱۷

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در پایان هفته

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در پایان هفته

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی در برخی از محورهای برون‌شهری را از 11 تا 15 مرداد ماه جاری را اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا 6 روز 15 مرداد ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه این هفته از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 شنبه آینده از ساعت یک بامداد تا یک بامداد روز یکشنبه 15 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه 14 مرداد تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه آینده از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس در مسیر کندوان همچنان ممنوع است.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه آینده (14 مرداد) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه خواهد بود و تردد همه تریلرها ممنوع است.

تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 11 مرداد ماه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ممنوع شده است.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روز چهارشنبه 11 مرداد ماه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز شنبه 14 مرداد ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1994 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.4 درصد کاهش داشته که سهم وسایل نقلیه سنگین 16.4 درصد بوده است.

اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح انجام شده است.

هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.