کد مطلب: ۵۹۳۸۶۸

معرفی ضروری‌ترین مدل‌های کفش برای پاییز و زمستان

معرفی ضروری‌ترین مدل‌های کفش برای پاییز و زمستان

با شروع فصل سرما دیگر باید صندل‌های تابستانی را کنار گذاشته و کفش‌های مناسب این فصل را انتخاب کنیم. پاهای ما باید در روزهای پاییز و زمستان گرم‌تر بمانند و در هنگام بارش‌ها دچار خیس شدن نشوند.

با شروع فصل سرما دیگر باید صندل‌های تابستانی را کنار گذاشته و کفش‌های مناسب این فصل را انتخاب کنیم. همه ما این را شنیده‌ایم که پا قلب دوم انسان است و شما باید در هنگام پوشیدن کفش در آن احساس راحتی داشته باشید. از سوی دیگر پاهای ما باید در روزهای پاییز و زمستان گرم‌تر بمانند و در هنگام بارش‌ها دچار خیس شدن نشوند. این کفش‌ها می‌توانند رسمی یا غیر رسمی باشند یا در هر موقعیتی مانند نیم بوت‌ها استفاده شوند. ما در ادامه به معرفی ضروری‌ترین مدل‌های کفش برای پاییز و زمستان می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

  1. کتانی ساق دار

یکی از کفش‌های اسپرتی که می‌توانید برای پاییز انتخاب کنید، کفش‌های کتانی ساق‌دار هستند. این نوع از کتانی می‌تواند مچ پای شما را گرم نگه دارد و از پاهای شما به خوبی محافظت کند. علاوه بر این استفاده از این کتانی‌ها موجب می‌شود تا پای شما به خصوص در هنگام راه رفتن در باران پیچ نخورد. یکی از گزینه‌هایی که در این زمینه می‌توانید استفاده کنید و از کیفیت بالایی هم برخوردار است، برند کفش ملی است. زیره انواع محصولات برند کفش ملی مانند انواع چکمه و کتانی ساق دار یا کیکرزهای زنانه و مردانه و دیگر کفش‌های ورزشی بسیار انعطاف پذیر است و رویه‌های آن چرم و ضد آب است تا در فصل پاییز آب برف و باران به آن نفوذ نکند. شما در کنار مراجعه به نمایندگی کفش ملی می‌توانید قیمت انواع کفش رسمی و اسپرت را در سایت کفش ملی دیده و اقدام به خرید اینترنتی کنید.

افرادی که در قسمت مچ پا دچار درد هستند یا پای آنها زیاد دچار پیچ خوردگی می‌شود؛ می‌توانند از این کفش‌های ساق‌دار به جای کفش‌های ساده استفاده کنند. معمولا رنگ مشکی این کفش‌ها پرفروش‌تر است و با دیگر استایل شما ست می‌شوند.

  1. بوت

2wedf

بوت هم گزینه خوبی برای پاییز و زمستان است و بلندی ساق آنها با یکدیگر متفاوت است. برخی از آنها تا ساق پا بوده، برخی تا زانو و برخی تا ران پا هم کشیده می‌شوند. بوت‌های بلندی که تا ران پا ادامه دارند از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین انواع بوت هستند. البته پوشیدن این نوع بوت‌ها کار چندان ساده‌ای نیست ولی برای استفاده رسمی و مجالس رسمی مناسب است.

  1. نیم بوت

نیم بوت‌ها در مقایسه با بوت گزینه‌های راحت‌تری هستند و معمولا تخت و ظاهر زیبایی دارند و در موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی استفاده می‌شوند. برخی از نیم بوت‌ها بند یا چسب دارند. این کفش‌ها ساختار آسانی داشته و به خوبی هم از مچ پا حمایت می‌کنند. این کفش‌ها به دلیل کاربردی بودن بیشتر استفاده شده و پای شما را گرم و خشک نگه داشته و استایل شما را جذاب‌تر می‌کنند. معمولا نیم بوت را با شلوارهای جین ست می‌کنند. همچنین برای مشاهده استایل‌های بیشتر با کفش‌های پاییزی و زمستانی به این مطلب مراجعه کنید.

برند محبوب کیف و کفش آلدو با داشتن نمایندگی و فروشگاه متعدد اقدام به فروش انواع کیف و کفش کرده است که شما با خرید محصولات این برند کانادایی می‌‌توانید از کیفیت و زیبایی منحصر به فرد بوت و نیم‌ بوت‌ های این برند بهره مند شوید. کالکشن‌های کفش آلدو دارای طراحی هوشمندانه‌ای بوده و بسیار راحت است.

  1. کتانی بدون بند

کتانی‌های بدون بند جزو راحت‌ترین کتانی‌ها هستند و به خصوص در میان آقایان طرفداران زیادی دارند. از این کفش‌ها می‌توانید در تمام فصول استفاده کنید و انتخاب آنها از برندهای معتبر موجب می‌شود تا در هنگام بارش‌های پاییزی و زمستانی دچار تغییر رنگ نشوند. اسنیکرهای بدون بند هم گزینه‌های خوب و انعطاف پذیری هستند. تمیز کردن کفش‌های کتانی مشکی راحت‌تر بوده و به آسانی هم با دیگر استایل‌ها ست می‌شوند. راحتی و ضد آب بودن از قابلیت‌های دیگر این نوع از کتانی است.

  1. نیم بوت چلسا یا چلسی

نیم بوت چلسی یا چلسا، نیم بوت‌های بدون بندی هستند که دارای دو تکه کشی در هر طرف و فرمی کلاسیک هستند که می‌توانید مطمئن باشید که هیچ گاه از مد نخواهند افتاد. این نیم بوت‌ها نه حالتی معمولی و غیر رسمی دارند و نه چندان دست و پاگیر و مجلسی هستند. به همین دلیل هم برای هر موقعیتی مناسب خواهند بود. بنابراین نیم بوت چلسی زیبا، کلاسیک و متناسب با هر استایلی و موقعیتی است.

  1. بوت کار یا ورک بوت

بوت کار اولین و پرکاربردترین بوت برای آقایان است که جنس بسیار محکمی دارد و برای روزهای سرد سال بسیار مناسب است. این مدل بوت بر خلاف نامی که دارد برای محل کار مناسب نیست و یک استایل غیر رسمی و کژوال را برای شما فراهم می‌کند. از این بوت می‌توانید در مهمانی‌های دوستانه و غیر رسمی و به همراه یک پیراهن و کت اسپرت و شلوار جین استفاده کنید.

معمولا رنگ قهوه‌ای بوت کار بسیار محبوب و پرطرفدار است اما رنگ مشکی آنها برای کسانی که به دنبال پوشیدن لباس‌های مشکی و سفید یا خاکستری هستند گزینه بهتری است.

  1. بوت بندی

بوت و نیم بوت بندی هم یکی از انواع پرطرفدار بوت و نیم است که دارای اندازه، شکل و طرح‌های مختلفی است. این مدل از کفش‌ها دارای انواع پاشنه بلند، لژ دار، تخت و غیره است و پاشنه‌ آنها ارتفاع مختلفی دارد. این بوت‌ها در ظاهر خشن و مردانه هستند اما ترکیب آنها با استایل زنانه جذاب خواهد شد. بوت‌های بندی را می‌توانید با مانتوهای کوتاه به خوبی ست کنید. بوت‌های بندی که ارتفاع بیشتری دارند را می‌توانید با شلوار تنگ و آنهایی را که ارتفاع کمتری دارند می‌توانید با شلوارهای گشاد یا کوتاه بپوشید.

  1. بوت چانکی

3erfg

بوت‌هایی که پاشنه‌های ضخیم و برخی اوقات دندانه دار دارند، در اصطلاح بوت چانکی گفته می‌شوند. به این بوت‌ها پاشنه مبلی یا پاشنه لژ دار هم می‌گویند. این مدل بوت‌ها در اوایل دهه ۹۰ بسیار محبوب بودند و موجب ایجاد ظاهری جسورانه و استایلی متفاوت می‌شدند. تی‌شرت‌ها و شلوارهای زاپ دار و یا پالتوهای چرم به همراه این بوت‌های ظاهری منحصر به فرد شما خواهند داد.

نویسنده: وحیده امینی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.