کد مطلب: ۶۱۶۴۶۸

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از قریب به سه سال مدیریت این گروه خودروسازی، عصر امروز (چهارشنبه) با اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و اعضای مجموعه سایپا خداحافظی کرد و براین اساس مدیرعامل این گروه خودروسازی تغییر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید جوادسلیمانی که از ۳۰ دی ۱۳۹۷ با تصمیم اعضای هیات مدیره این گروه خودروسازی برای مدیریت (پس از محمدرضا سروش) انتخاب شده بود، عصر امروز (چهارشنبه/ ۲۲ دی ماه) پس از قریب به سه سال فعالیت در دومین شرکت بزرگ خودروسازی، با اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و کارکنان سایپا خداحافظی کرد و از سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا کناره گرفت.

او که در کارنامه خود سمت‌هایی همچون قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعاملی پتروشیمی تبریز و امیرکبیر، ریاست هیات مدیره شرکت ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیات مدیره سایپا یدک و در نهایت مدیر عاملی گروه خودروسازی سایپا را ثبت کرده است، حال جای خود را به "محمدعلی تیموری" داده است.

طبق اطلاعات واصله، محمدعلی تیموری که پیش از این عضو هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا (زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا) بوده است، زین پس جایگزین سلیمانی در گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

آنطور که شنیده می‌شود، پس از بحث‌های چند ماهه اخیر پیرامون تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور، در نهایت سید رضا فاطمی‌امین- وزیر صنعت، معدن و تجارت- تصمیم به تغییر مدیرعامل سایپا گرفته است.

امشب، پس از ورود محمدعلی تیموری و تیم همراه وی و همچنین با همراهی معصوم نجفیان و بهمن حسین‌زاده از اعضای قدیمی هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید آغاز شده و در حال برگزاری است.

متن خداحافظی سید جواد سلیمانی نیز به شرح زیر است:

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ممدو

    همشون مثل همن یه مشت مافیا و دزد

  • ناشناس

    ان‌شالله روزی بهتر وزیر صمت هم تغییر کنه

  • محمد

    بالاخره با این بهانه بتوانند خودروهای معوق و موعد تحول گذشته را باز هم به تاخیر بیندازند…حرکت مکارانه خیلی خوبیست

  • علی

    سگ زرد برادر شغاله

  • ناشناس

    ماشین خوب یا وارد کنید یا بسازید
    این ارابه های مرگ رو جمع کنید

  • ناشناس

    بله روش خوبیست برای انحراف افکار عمومی و وقت کشی با جا به جا کردن این و آن.اینو هر بچه ای هم میدونه که راه حل شکستن انحصار و ایجاد فضای رقابتی است. پس خودتونید….
    حکایت این دو طویله گاری سازی مثل این میمونه که توی یه شهر فقط دو تا سوپرمارکت وجود داره که باهم هماهنگن و اجناس شون بدترین کیفیت و آشغالترین موادغذایی و… را با گرون ترین قیمت دست مردم اون شهر میدن مردم اون شهر هم نه امکان اعتراض به کیفیت و قیمت اجناس دارند و نه میتوانند از شهر خارج شوند و مایحتاجشون رو تامین کنند. پس مجبورن برای این دو فروشگاه ساعتها صف بایستند تا آشغال تحویل بگیرن.آیا اینجا مردم بدبخت مقصرن که ساعتها وقتشون رو در صفها تلف میکنن یا اون شخص یا اشخاص مفسد و بی وجدانی که امکان خرید اجناس با کیفیت و ارزان تر را از مردم گرفته اند
    اگر واقعا واقعا به فکر مردم کشورتون هستین لازم نیست هر روز از این شهر به اون شهر سفر استانی داشته باشید جلوی ظلم های آشکاری مثل این را بگیرد

  • ناشناس

    کل عوامل خودروسازی باید محاکمه بشن به خاطر تولید خودروهای بی کیفیت و غیر ایمن.
    اشتغال زایی چند هزار نفر به قیمت جان میلیون ها نفر؟؟
    وقتی مدیر و وزیر و وکیل و نماینده، خودروی خارجی سوار میشن، همین میشه دیگه.