کد مطلب: ۷۶۶۹۷۸

آمادگی بنیاد مستضعفان برای مدیریت بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی

آمادگی بنیاد مستضعفان برای مدیریت بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد این بنیاد آمادگی دارد تا به صورت کامل مدیریت بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی را عهده دار شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در مراسم بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی که با حضور رئیس جمهور در عسلویه بوشهر برگزار شد با اشاره به نقش بنیاد مستضعفان در احداث این فاز به عنوان آخرین فاز پارس جنوبی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در احداث فاز ۱۴ پارس جنوبی سهم کوچکی داشت ولی بخشی که احداث آن بر عهده بنیاد گذاشته شده بود، از اهمیت بالایی برخوردار بود.

وی با اعلام جزئیاتی از فعالیت بنیاد مستضعفان در صنعت نفت و گاز کشور گفت: بنیاد این افتخار را دارد که در صنعت نفت و گاز، چه در بخش خشکی و چه در میدان های دریایی در خدمت دولت باشد و همین امروز ما در حال حفر ۱۵ چاه نفتی در میدان گلخاری هستیم و ۲ دکل حفاری شناور ما در آب های خلیج فارس نیز مشغول کار هستند.

فتاح با اشاره به حضور بنیاد در میدان های نفتی مارون و کبود نیز گفت: ما در بنیاد مستضعفان آمادگی داریم در هرجایی که نیاز کشور و دولت در عرصه نفت و گاز احساس می شود، حضور داشته باشیم و اجازه ندهیم خدای ناکرده کاری روی زمین بماند.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا مدیریت بهره برداری، حساس‌تر و سخت‌تر از احداث این پروژه خواهد بود.

به گفته وزیر نفت، روزانه ۷۰۵ میلیون متر مکعب گاز از میدان گاز پارس جنوبی برداشت و سالانه ۳۹ میلیون تن محصولات پتروشیمی تولید می‌شود.

منبع: برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مملکت مگه شرکتهای فنی تخصصی نداره شما دارین انجام می دین